مروری بر مدیریت ارتباط با مشتری: جذب و حفظ مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مروری بر مدیریت ارتباط با مشتری: جذب و حفظ مشتری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مروری بر مدیریت ارتباط با مشتری: جذب و حفظ مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری بر مدیریت ارتباط با مشتری: جذب و حفظ مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مروری بر مدیریت ارتباط با مشتری: جذب و حفظ مشتری :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در راستای رسیدن به مزیت رقابتی پایدار نیز، توجه به دانش موجود، چگونگی استفاده مؤثر از آن و ایجادساختاری برای استفاده از اطلاعات و دانش جدید امری مهم و حیاتی شمرده می شود که سازمان ها باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند. مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که در اقتصاد جهانی امروز، سازمان ها را به دوباره ا ندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این دانش گسترده برانگیخته است. این مقاله به شیوه توصیفی تألیف شده است و پس از مطالعه بیش از ۲۰ مورد پژوهش در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری به مرور ادبیات نظری و بیان مفهوم مشتری و بررسی تاریخچه ی مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه صحیح جذب و حفظ مشتری و چگونگی توسعه آن و روش های مختلف مدیریت ارتباط مشتری خواهد پرداخت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.