گام های دهگانه تکنیک زیمت در برندینگ


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 گام های دهگانه تکنیک زیمت در برندینگ دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد گام های دهگانه تکنیک زیمت در برندینگ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی گام های دهگانه تکنیک زیمت در برندینگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن گام های دهگانه تکنیک زیمت در برندینگ :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

برای دهه ها، بازاریابی و تحقیقات بازاریابی مبتنی بر مفهوم رفتار مصرف کننده بود که این مفهوم عمیقاً در یک چارچوب بازاریابی خطی قرار داشت. با افزایش نظم و قاعده، چارچوب های کلیدی سازماندهی برای بازاریابی و فعالیت های بازاریابی توسط دانشگاهیان و دست اندرکاران به چالش کشیده شد. تغییراتگسترده موجود در صنایع و بخش های مختلف موید این نکته بود که مدیران نیازمند دانستن در مورد نحوه تفکر و عملکرد ذهنی مشتریان بودند. درصد زیادی از ساختن و مدیریت ارزش ویژه برند بر پایه درک ساختار دانشی مشتریان از برند است. ساختار و سازه ذهنی مشتریان که به عنوان نقشه های ذهنی نامیده می شوند به دنبال کشف این است که در ذهن مشتریان در مورد برند جه می گذرد. همین نقشههای ذهنی هستند که به مشتریان کمک می کنند تا تصمیم خود را در رابطه با خرید اتخاذ کنند. این امر ضرورت استفاده از یک تکنیک وروشی کارآمد که به بازاریابان برای فهم رابطه متقابل بین نگرش ها، احساسات و انتخاب برند باشد را نشان می دهد. در زمینه تحقیقات کیفی روش استنباط استعاره ای زالتمن معروف به روش زیمت (ZMET) که توسط پروفسور جرالد زالتمن، استاد برجسته دانشگاه هاروارد ارائه شد، توجهات بسیاری را به خود جلب کرد. در این مقاله به دنبال معرفی گام های دهگانه تکنیک زیمت و چگونگی استفاده از این تکنیک در برند سازی بوده و در ادامه دلیل انتخاب آن از میان سایر تکنیک ها و روش های کیفی و جایگاه آن در تحقیقات کیفی ارائه می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.