عوامل موثر بر گسترش برند شرکت پارسیان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر گسترش برند شرکت پارسیان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر گسترش برند شرکت پارسیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر گسترش برند شرکت پارسیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر گسترش برند شرکت پارسیان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف تعیین عوامل موثر بر گسترش برند در شرکت پارسیان صورت گرفته است و تلاش می کند تا ۳ متغیراصلی تاثیر گذار بر گسترش برند را اولویت بندی نماید. بدین منظور اهداف و فرضیه هایی تعریف شده است. جامعه آماری پژوهشنا محدود است و از فرمول نمونه گیری جوامع نا محدود برای تعیین حجم نمونه بهره گرفته شده است، که این تعداد با در نظرگرفتن خطای ۵%، ۳۸۴ نفر می باشد. برای گرداوری داده های مورد نیاز از ابزار پرسشنامه و پژوهش میدانی استفاده شده است. پرسشنامه مورد استفاده حاوی ۳۲ سوال بر مبنای طیف لیکرت می باشد. نتیجه گیری حاصل از آزمون فرضیه ها حاکی از آناست که ویژگی های برند اصلی و ویژگی های برند گسترش یافته تاثیر مستقیمی بر گسترش برند دارند در صورتی که ویژگی هایمصرف کننده طبق نتایج به دست آمده از تجزیه و تحلیل آماری تاثیر مستقیم و معنی داری بر گسترش برند را نشان نمی دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.