عوامل مؤثر در بازاریابی الکترونیکی بر میزان خرید افراد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل مؤثر در بازاریابی الکترونیکی بر میزان خرید افراد دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل مؤثر در بازاریابی الکترونیکی بر میزان خرید افراد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل مؤثر در بازاریابی الکترونیکی بر میزان خرید افراد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل مؤثر در بازاریابی الکترونیکی بر میزان خرید افراد :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

بازاریابی الکترونیکی در قالب مجموعه فعالیت های بازاریابی از طریق شبکه جهانی اینترنت به عنوان گسترده ترین و با نفوذترین شبکه ارتباطی مطرح و مورد استفاده می باشد. علاوه بر اینکه به روش های گوناگون قابل اجراست، متأثر از عوامل گوناگونی نیز می باشد که این عوامل بر نتایج حاصل از این نوع بازاریابی که همان میزان خرید افراد است اثر گذار خواهد بود. از این رو با هدف تدوین مدل اثربخشی بازاریابی الکترونیکی ۹ فاکتور شناسایی و در قالب پرسشنامه در اختیار جامعه آماری قرار گرفت. با تحلیل عاملی داده های بدست آمده از ۶۶ پرسشنامه جمع آوری شده، ۷ فاکتور تأیید شد. بر این اساس و بر مبنای فرضیه های پژوهش و با استفاده از تحلیل مسیر، مدل عوامل اثرگذار بر اثربخشی بازاریابی الکترونیکی تدوین شد. بینش حاصله از این مدل به برنامه ریزی مدیران فروش جهت بهره مندی از بازاریابی الکترونیکی یاری می رساند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.