عوامل مؤثر بر میزان تأثیرگذاری بازاریابی الکترونیکی در میان دانشجویان دانشگاه های غیرانتفاعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل مؤثر بر میزان تأثیرگذاری بازاریابی الکترونیکی در میان دانشجویان دانشگاه های غیرانتفاعی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل مؤثر بر میزان تأثیرگذاری بازاریابی الکترونیکی در میان دانشجویان دانشگاه های غیرانتفاعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل مؤثر بر میزان تأثیرگذاری بازاریابی الکترونیکی در میان دانشجویان دانشگاه های غیرانتفاعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل مؤثر بر میزان تأثیرگذاری بازاریابی الکترونیکی در میان دانشجویان دانشگاه های غیرانتفاعی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

پیشرفت های فناوری ارتباطات و اطلاعات تأثیر گسترده ای در فرآیندهای تجاری به وجود آورده است و اینترنت به عنوان مؤثرترین بستر بازاریابی الکترونیکی با پوشش جهانی امکان رسیدن شرکت ها به بازارهای داخلی و بین المللی را فراهم کرده است. اما بسیاری از شرکت ها در زمینه چگونگی استفاده از روشهای گوناگون بازاریابی الکترونیکی و میزان تأثیرگذاری بازاریابی الکترونیکی بر شرکت و افزایش سودآوری آن از آگاهی های لازم برخوردار نیستند. هدف این پژوهش شناسایی و ارائه مدلی برای مشخص کردن عوامل کلیدی مؤثر بر میزان تأثیرگذاری بازاریابی الکترونیکی است و تلاش شده است تمامی عوامل مؤثر و اهمیت آن بررسی گردد. در این مقاله پس از معرفی تجارت الکترونیک و بازاریابی الکترونیکی، به بررسی عوامل مؤثر بر تأثیرگذاری بازاریابی الکترونیکی بر روی مشتریان می پردازیم. این پژوهش با استفاده از ۲۳ سوال و از میان ۱۳۰ مورد پرسشنامه توزیع شده در میان دانشجویان دانشگاه های غیرانتفاعی رجا، دهخدا و سهروردی شهر قزوین بدست آمده است که حداقل یکبار تجربه خرید اینترنتی را داشته اند. این مطالعه با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی مورد بررسی قرار گرفت و مدل پیشنهادی اولیه اصلاح گردید. و با استفاده از آزمون رگرسیون رابطه بین متغیرها بررسی گردید. نتایج بدست آمده نشان می دهد که ۵ عامل رضایت، دسترسی، امنیت، جذابیت و اعتبار بر قدرت تأثیر گذاری بازاریابی الکترونیکی مؤثر هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.