عوامل مؤثر بر خرید مجدد اینترنتی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل مؤثر بر خرید مجدد اینترنتی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل مؤثر بر خرید مجدد اینترنتی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل مؤثر بر خرید مجدد اینترنتی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل مؤثر بر خرید مجدد اینترنتی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف از بازاریابی تأمین و برآورده ساخت نیازها و خواسته های مشتریان است. این پژوهش با هدف بررسی عوامل مؤثر بر تمایل به خرید مجدد مشتریان از وب سایت ها انجام گرفته است. ا مروزه به دلیل عدم اعتماد مشتریان به وب سایت ها و راضی نبودن از کیفیت آنها، اصلی ترین و مهمترین نگرانی مشتریان برای خرید مجدد اینترنتی است. از آنجا که کیفیت وب سایت متغیر مهمی می باشد، لذا ضروری است که وب ایت ها در جهت حفظ و نگهداری مشتریان تلاش کنند. برای بررسی این موضوع مدلی پیشنهاد گردید که بر اساس آن پرسشنامه ای طراحی و بین ۱۳۰ نفر از دانشجویان تمام دانشکده های دانشگاه آزاد قزوین توزیع گردید. برای تحلیل داده های جمع آوری شده از روش تحلیل عاملی تأییدی نرم افزار SPSS استفاده شد. طبق نتایج بدست آمده عواملی چون کیفیت سایت، اعتماد، وفاداری مشتری، رضایت و نوع نگرش بر روی خرید مجدد مشتریان تأثیر گذار بوده و مدل اثبات گردید. اگرچه تا به حال سنجشی برای تأثیر عوامل ذکر شده بر دانشجویان دانشگاه آزاد نگردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.