شىاسایی و رتبه بندی گزینه های خرید مصرف کنندگان گوشی های تلفن همراه با استفاد از تکىیک فرایىد تحلیل سلسله مراتبی AHP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شىاسایی و رتبه بندی گزینه های خرید مصرف کنندگان گوشی های تلفن همراه با استفاد از تکىیک فرایىد تحلیل سلسله مراتبی AHP دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شىاسایی و رتبه بندی گزینه های خرید مصرف کنندگان گوشی های تلفن همراه با استفاد از تکىیک فرایىد تحلیل سلسله مراتبی AHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شىاسایی و رتبه بندی گزینه های خرید مصرف کنندگان گوشی های تلفن همراه با استفاد از تکىیک فرایىد تحلیل سلسله مراتبی AHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شىاسایی و رتبه بندی گزینه های خرید مصرف کنندگان گوشی های تلفن همراه با استفاد از تکىیک فرایىد تحلیل سلسله مراتبی AHP :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

شاید موضوعی را که اکثر مصرف کنندگان با آن درگیر هستند، این است که چگونه میان مارک های متفاوت و ویژگی ها و صفات متفاوت کالاها باید تصمیم گیری نمایند و به عبارتی آیا خریدی که انجام داده اند عقلایی بوده است یا خیر؟ فرایند تصمیم گیری خریداران همیشه مورد دقت بازاریابان قرار داشته است و تلاش می کردند تا دریابند که خریداران چگونه تصمیم می گیرند. آنگونه که قیلیپ کاتلر می گوید فرآیند تصمیم خریدار جعبه سیاه خریدار است که اطلاعات آن باید بازخوانی شود تا مورد استفاده قرار گیرد. اگربازاریابان بدانند فرایند ارزیابی خریداران بگونه به پیش می رود قادر خواهند بود با انجام اقدامات لازم بر تصمیم خریدار تأثیر بگذارند. در این مطالعه تلاش شده است تانحوه ارزیابی و تصمیم گیری مصرف کنندگان در انتخاب تلفن همراه از چند مارک معتبر و بادرنظر گرفتن شاخص هایی مشترک مورد بررسی قرار می گیرد. بدین منظور در بازار موبایل شهرستان کاشان به بهره گیری از دانش تجربی فروشندگان و بازاریابان و نمایندگان انحصاری گوشی های تلفن همراه با استفاده از پرسشنامه خبرگان تلاش شده است شاخص های مرتبط با تصمیم گیری خریداران شناسایی و رتبه بندی گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.