شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات کتابخانه ای با رویکرد تلفیقی تاگوچی AHP فازی (مورد مطالعه: کتابخانه دانشگاه یزد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات کتابخانه ای با رویکرد تلفیقی تاگوچی AHP فازی (مورد مطالعه: کتابخانه دانشگاه یزد) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات کتابخانه ای با رویکرد تلفیقی تاگوچی AHP فازی (مورد مطالعه: کتابخانه دانشگاه یزد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات کتابخانه ای با رویکرد تلفیقی تاگوچی AHP فازی (مورد مطالعه: کتابخانه دانشگاه یزد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات کتابخانه ای با رویکرد تلفیقی تاگوچی AHP فازی (مورد مطالعه: کتابخانه دانشگاه یزد) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در طول تاریخ کتابخانه ها نقش اساسی را به عنوان دروازه های فرهنگ و دانش داشته اند. آنها با ایجاد فرصت یادگیری، حمایت از سوادآموزی، آموزش و کمک به شکل گیری ایده ها و در نهایت رسیدن به جامعه نوآور و خلاق نقش مهمی را در جوامع امروزی ایفا می کنند. کتابخانه ها نیز همچون دیگر سازمان های خدماتی با توجه به محیط پویا امروزی و در جهت افزایش رضایت مشتریان خود اقدام به ارزیابی کیفیت خدمات می کنند. با عنایت به اهمیت موضوع در مطالعه ی حاضر تلاش شد تا ضمن درنظر داشتن ابعاد مدل لایب کوال، به عنوان یکی از ابزارهای ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه ها و همچنین استفاده از نظر خبرگان حوزه ی کتابداری، مولفه های مؤثر بر کیفیت خدمات کتابخانه ها با استفاده از روش دلفی شناسایی و سپس با به کارگیری رویکرد تلفیقی فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی و طراحی آزمایشات تاگوچی، مولفه های مؤثر بر کیفیت خدمات کتابخانه اولویت بندی شوند. نتایج حاصل از این مطالعه حاکی از آن است که عامل موجود کارکنان ماهر بر کیفیت خدمات کتابخانه اولویت بندی شوند. نتایج حاصل از این مطالعه حاکی از آن است که عامل وجود کارکنان ماهر و متخصص با ۵۴ درصد، بیشترین تأثیر را بر کیفیت خدمات کتابخانه و افزایش رضایت دانشجویان بادرنظر داشتن ابعاد مدل کیفیت خدمات لایب کوال دارد. همچنین وجود امکانات رفاهی، امکان پذیر بودن دسترسی به منابع الترونیکی، استفاده از سیستم اطلاعات مدیریت و به روز بودن کتب موجود به ترتیب در اولویت های بعدی اهمیت از نظر میزان اثرگذاری بر کیفیت خدمات کتابخانه ها قرار می گیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.