روش های تحقیقات بازاریابی چریکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 روش های تحقیقات بازاریابی چریکی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد روش های تحقیقات بازاریابی چریکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی روش های تحقیقات بازاریابی چریکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن روش های تحقیقات بازاریابی چریکی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

تحقیقات بازاریابی، نخستن گام در راه شناختن خریداران است و در نتیجه زیربنای مدیریت سازمان هایی است که برنامه ی کار خود را با توجه به نیازها و خواسته های مشتریان تنظیم می کنند. تحقیقات بازاریابی موجب کاهش هزینه ها می شود و نیز تأثیر فعالیت های تبلغاتی را زیاد کرده موجب افزایش فروش می گردد. آنچنان که تئودور لویت می گوید: «رقابت امروزی در آن چیزی که شرکت ها در کارخانه هایشان تولید می کنند نیست، بلکه در چیزهایی است که به برون داد کارخانه ها اضافه می شود، مانند بسته بندی، خدمات، تبلیغات، نظر مشتریان، تأمین مالی، تدارکات و حمل و نقل، انبارداری و دیگرچیزهایی که برای افراد ارزشمند است». واقعیت این است که هیچ الگوی قطعی و بلامنازعی در این زمینه وجود ندارد و همین امر لزوم استفاده از روش های نامتعارف چون بازاریابی چریکی را قوت می بخشد. بازاریابی چریکی به تمام کسانی که در راه آغاز یک کسب و کار موفق و نوآورانه هستند کمک می کند و به ایشان می آموزد که در چرخه فروش این مشتریان هستند که اهمیت دارند و نه تعهداد کالای فروخته شده و مشتری مهمترین سرمایه هر فروشنده است. بدون شک بازاریابی نوعی از هنر است؛ همانطور که نقاشی، نویسندگی، عکاسی، هنرپیشگی و موسیقی را بعنوان هنر می شناسیم، باید مجموعه ای از آنها که عموماً در بازاریابی چریکی به کار گرفته می شوند را نیز هنر بنامیم. با این وجود کاری به جنبه علمی و هنری نداریم و هدف نهایی ما تجارت و کسب منافع خواهد بود. شاید تمامی این هنرها و علوم توسط یک بازاریاب چریکی و برای کسب منفعت بیشتر ایجاد شده باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.