رتبه بندی شاخص های رضایتمندی مشتریان به منظور افزایش سهم بازار با رویکرد TOPSIS گروهی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رتبه بندی شاخص های رضایتمندی مشتریان به منظور افزایش سهم بازار با رویکرد TOPSIS گروهی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رتبه بندی شاخص های رضایتمندی مشتریان به منظور افزایش سهم بازار با رویکرد TOPSIS گروهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبه بندی شاخص های رضایتمندی مشتریان به منظور افزایش سهم بازار با رویکرد TOPSIS گروهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رتبه بندی شاخص های رضایتمندی مشتریان به منظور افزایش سهم بازار با رویکرد TOPSIS گروهی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در دنیای رقابتی امروز جلب رضایت مشتریان به منظور افزایش سهم بازار از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بدین منظور این مقاله در پی رتبه بندی شاخص های رضایتمندی مشتریان با استفاده از رویکرد تاپسیس گروهی می باشد. در این راستا تعدادی از کارکنان یک سازمان به عنوان گروه های تصمیم گیرنده انتخاب گردیده و پرسشنامه طراحی شده در خصوص معیارهای رضایتمندی مشتریان در اختیار آنان قرار گرفته، یکبار به صورت انفرادی به پرسشنامه ها پاسخ دادند و در هر مورد میانگین گیری انجام شد و امتیازی به هر یک از امعیارها تعلق گرفت، سپس هریک از گروه تصمیم گیرندگان دعوت شدند و با همفکری یکدیگر امتیازاتی به هر معیار دادند ودر نهایت با استفاده از تاپسیس گروهی معیارهای رضایتمندی مشتریان رتبه بندی شد. این رتبه بندی جهت بهبود کیفیت کالا و خدمات ارائه شده توسط سازمان مؤثر است و قابل استفاده برای مدیران و طراحان محصول می باشد. استفاده از مدل ارائه شده در این مقاله می تواند در نهایت باعث افزایش مشتریان و سهم بازار گردد و سازمان را در مقابل رقبا به پیروزی رساند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.