جایگاه تحقیقات بازاریابی در تحقیق اهداف اقتصاد مقاومتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 جایگاه تحقیقات بازاریابی در تحقیق اهداف اقتصاد مقاومتی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد جایگاه تحقیقات بازاریابی در تحقیق اهداف اقتصاد مقاومتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جایگاه تحقیقات بازاریابی در تحقیق اهداف اقتصاد مقاومتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن جایگاه تحقیقات بازاریابی در تحقیق اهداف اقتصاد مقاومتی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

با توجه به سیاست ابلاغی در خصوص اقتصاد مقاومتی و جدید بودن موضوع اقتصاد مقاومتی در دنیا، از زوایای مختلف این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و نقش بازاریابان جهت اجرایی شده این مدل به تفصیل ارائه گردیده است. ابزار های مطالعه: جهت شناسایی نیاز مخاطبان در اقتصاد کلان و خصوصاً در اقتصاد مقاومتی نمی توان از نقش کلیدی ابزاری مانند تحقیقات بازاریابی چشم پوشی نمود. در این مقاله سعی شده است کاربرد این ابزار را در محورهای مختلف اقتصاد مقاومتی به تفصیل بیان گردد. نتایج و یافته های قابل مطالعه: با توجه به خاص و ویژه بودن مدل اقتصاد مقاومتی، و توجه به شرایط موجود، لازم است از رویکردهایی نوآورانه جهت برخورد با شرایط موجود استفاده نمود. لذا جهت تحقق این امر مهم لازم است، نیاز مخاطبان بر اساس شیوه های تحقیق میدانی، شناسایی گردیده و از دانش بازاریابان جهت تهیه رودمپ جامع کسب و کار استفاده گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.