بررسی میزان تأثیر زمان مداری برنگرش و رفتار مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات (مطالعه موردی: بینندگان تبلیغات تلویزیونی در شهر اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان تأثیر زمان مداری برنگرش و رفتار مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات (مطالعه موردی: بینندگان تبلیغات تلویزیونی در شهر اصفهان) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان تأثیر زمان مداری برنگرش و رفتار مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات (مطالعه موردی: بینندگان تبلیغات تلویزیونی در شهر اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان تأثیر زمان مداری برنگرش و رفتار مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات (مطالعه موردی: بینندگان تبلیغات تلویزیونی در شهر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان تأثیر زمان مداری برنگرش و رفتار مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات (مطالعه موردی: بینندگان تبلیغات تلویزیونی در شهر اصفهان) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

فرهنگ و ارزش های فرهنگی یکی از مهمترین عوامل تأثیر گذار بر رفتار مشتری می باشد و گرایش های زمانی مصرف کنندگان (گذشته، حال و آینده) تأثیرگذار بر نگرش و فرهنگ افراد جامعه است. بنابراین حفظ ارزش های فرهنگی در آگهی های بازرگانی عامل مهمی در پذیرش تبلیغات در میان عامه مردم است. بدیهی است درنظر گرفتن این عوامل نسبت به گروه های مختلف مخاطبان آگهی ها در رونق بازار در جامعه های مختلف نقش به سزایی خواهد داشت از اینرو تحقیق مزبور درصدد است تا میزان تأثیر زمان مداری بر نگرش و رفتار مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات را شناسایی کند و آنها را در قالب الگوی مفهومی بازنمایی و سنجش نماید. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نظر نحوه اجرا پیمایشی با رویکرد همبستگی است. جامعه آماری پژوهش حاضر کلیه بینندگان تبلیغات تلویزیونی در شهر اصفهان می باشد. که به دلیل نامحدود بودن جامعه آماری، ۲۸۱ نفر از سوال می باشد که روایی آن با استفاده از نظر استاد راهنما، متخصصان و صاحب نظران مدیریت و پایایی آن از طریق شاخص آلفای کرونباخ معادل ۷۷% به دست آمد که شامل مشخصات فردی وسوال های اصلی و تخصصی ویژه ی بررسی فرضیه های تحقیق بود استفاده شده است. از ۲۸۱ پرسش نامه توزیع شده در بین جامعه آماری ۲۶۱ پرسش نامه (با نرخ بازگشت ۹۳%) بازگشت داده شد اطلاعات جمع آوری شده بوسیله نرم افزار SPSS و AMOS از طریق آزمون های آماری در دو سطح توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. با توجه به خروجی معادلات ساختاری DF و GFI برازش مدل ها مناسب می باشد. بر اساس نتایج به دست آمده به جز فرضیه (گذشته مداری مصرف کننده بر فرهنگ فرد گرایی جمع گرایی افقی و حال مداری مصرف کننده بر نگرش مطلوب نسبت به تلیغات و فرهنگ فردگرایی و جمع گرایی عمودی بر نگرش مطلوب نسبت به تبلیغات) بقیه فرضیه های پژوهش مورد تأیید قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.