بررسی مدل های کسب و کار و فرصت ها برای تحقیقات بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مدل های کسب و کار و فرصت ها برای تحقیقات بازاریابی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مدل های کسب و کار و فرصت ها برای تحقیقات بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مدل های کسب و کار و فرصت ها برای تحقیقات بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مدل های کسب و کار و فرصت ها برای تحقیقات بازاریابی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

مدل های کسب و کار در زمینه ایجاد سرمایه جدید، تکامل یافت. مدل های کسب و کار در مورد دیدگاه هایی در رابطه با توضیح ارزش مورد استفاده پیشنهادهای بازاریابی، حذف عملکرد قراردادها در هماهنگ کردن شبکه های ارزش و نشان دادن عملکرد وضعیت شبکه ها استفاده می شود. با رواج استفاده از مدل های کسب و کار در شرکت های بزرگ، ادبیات علمی تحقیقات بازاریابی نیز بیش از گذشته وارد این بحث شده است. برای بازاریابان، مدل های کسب و کار از سویی فرصتی تازه برای مشارکت آنها و از سوی دیگر یک چالش فکری برای افزایش دانش محققان بازاریابی به شمار می روند. پیشنهاد ارزش برای مشتری، سازوکارهای ضبط ارزش، بخش بندی و شبکه های ارزش، از جمله حوزه هایی از مدل های کسب و کار هستند که از فرصت ها و کاربردهای مختلفی در تحقیقات بازاریابی برخوردارند. پرداختن به مدل های کسب و کار فرصتی پیش روی بازاریابان قرار داده است تا ابعاد کارآفرینانه ی بازاریابی را احیا نموده و تقویت نمایند. در این مقاله ما برخی از کاربردها و مزیت های مدل های کسب و کار برای تحقیقات بازاریابی را ارائه می کنیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.