بررسی عوامل فرهنگی، زیست محیطی، سیاسی، تاریخی و اقتصادی موثر بر برند – شهری مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل فرهنگی، زیست محیطی، سیاسی، تاریخی و اقتصادی موثر بر برند – شهری مشهد دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل فرهنگی، زیست محیطی، سیاسی، تاریخی و اقتصادی موثر بر برند – شهری مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل فرهنگی، زیست محیطی، سیاسی، تاریخی و اقتصادی موثر بر برند – شهری مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل فرهنگی، زیست محیطی، سیاسی، تاریخی و اقتصادی موثر بر برند – شهری مشهد :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

تحقیق پیش رو با عنوان بررسی عوامل موثر بر برند شهری مشهد انجام شده است. در این تحقیق به ۵ بعد برند شهری رسیدگیشد .ابعاد عبارتند از بعد فرهنگی ، بعد سیاسی ، بعد زیست محیطی ، بعد اقتصادی و بعد تاریخی. برای بررسی ابعاد، پرسشنامه ایمحقق ساخته با توجه به ابعاد برند شهری ایجاد شد. جامعه آماری تحقیق شهروندان شهرستان مشهد بودند که با استفاده از فرمولکوکران تعداد نمونه بدست آمده ۳۸۴ نفر بدست آمدند.تحقیق شامل پنج فرضیه بود که فرضیات مربوط به ابعاد تاریخی ، فرهنگی واقتصادی تایید شدند. .مسئولین مدیریت شهری مشهد باید توجه و اهتمام بیشتری نسبت به اماکن فرهنگی ،زیارتی و تاریخی شهرمشهد داشته باشند. اماکنی از جمله حرم امام رضا (ع) ،مقبره نادرشاه،کوهسنگی ،مقبره فردوسی و پدیده شاندیز می توانند نقاطقوتی برای برندینگ شهری مشهد باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.