بررسی رفتار خرید ناگهانی اینترنتی در تجارت الکترونیک (مطالعه ی موردی: کاربران سایت های تخفیف گروهی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رفتار خرید ناگهانی اینترنتی در تجارت الکترونیک (مطالعه ی موردی: کاربران سایت های تخفیف گروهی) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رفتار خرید ناگهانی اینترنتی در تجارت الکترونیک (مطالعه ی موردی: کاربران سایت های تخفیف گروهی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رفتار خرید ناگهانی اینترنتی در تجارت الکترونیک (مطالعه ی موردی: کاربران سایت های تخفیف گروهی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رفتار خرید ناگهانی اینترنتی در تجارت الکترونیک (مطالعه ی موردی: کاربران سایت های تخفیف گروهی) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

با توجه به رشد تجارت الکترونیکی و به تبع آن افزایش خرید الکترونیکی، در سالیان اخیر پژوهشگران بهبررسی در این زمینه علاقمند شده اند. محیط تجارت الکترونیکی این امکان را به مشتریان می دهد تا برایجستجوی اطلاعات و خرید کالا و خدمات از طریق ارتباط مستقیم با فروشگاه های اینترنتی اقدام کنند. وقتی یکمصرف کننده تمایلی ناگهانی، غالبا قوی و پایدار به خرید آنی یک کالا پیدا می کند، انگیزه ی خرید ناگهانی رخمی دهد، این انگیزه ناگهانی پیچیده است و ممکن است تعارض احساسی ایجاد نماید . پژوهش درباره رفتار خریدناگهانی فواید کاربردی بسیاری دارد. با آشکار ساختن اهمیت نسبی عوامل مؤثر بر رفتار خرید ناگهانی، می تواناستراتژی های بازاریابی اثربخشی پیشنهاد داد، تا حجم خرید های ناگهانی یک فروشگاه افزایش یابد . براساستحقیقات قبلی و مطالعه ادبیات مرتبط با موضوع سبک ارتباط وب سایت، سهولت استفاده از وب سایت، سرگرمیوجذابیت کالا به عنوان عوامل کلیدی شناسایی شده اند و شاخص های مرتبط با هر یک از آنها نیز ارائه شده اند وسپس پرسشنامه ۴۱ سوالی با طیف لیکرت پنج نقطه ای طراحی شده است . ضریب پایایی کلی پرسشنامه بااستفاده از روش آلفای کرونباخ معادل ۸۶ /. محاسبه گردید. حجم نمونه در این پژوهش ۴۱۰ نفر از کاربران می باشد .ازمون معادلات ساختاری نشان داد که فرضیه ها همگی تایید شده اند، اما نحوه و شدت تاثیر انها متفاوت بودهاست. آزمون فریدمن نیز به ترتیب حاکی از اهمیت متغیر جذابیت کالا، سرگرمی، سبک ارتباط وب سایت و سهولتدر استفاده از وب سایت می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.