بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی داخلی و قابلیت یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی ایران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی داخلی و قابلیت یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی ایران) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی داخلی و قابلیت یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی داخلی و قابلیت یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی داخلی و قابلیت یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی ایران) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

پیاده سازی بازاریابی داخلی در سازمان های خدماتی، این سازمان ها را مجهز به شایستگی ها و قابلیت هایی می کند که ضمن بهره گیری از فرصت های محیطی، ارتقای عملکرد آنها را به دنبال خواهد داشت. امروزه بیمارستان ها برای بقای خود و دستیابی به مزیت رقابتی، ناچارند خود را به ابزارهایی مجهز کنند. یادگیری سازمانی مهمترین راه بهبود عملکرد در درازمدت است. بیمارستان ها می توانند حرکت به سمت یادگیری را از طریق بازاریابی داخلی توسعه دهند. پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی داخلی بر قابلیت یادگیری سازمانی در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی ایران می پردازد. روش تحقیق مورد استفاده برحسب هدف کاربردی، برحسب نوع داده ها توصیفی از نوع همبستگی است. ابزار سنجش قابلیت یادگیری سازمانی، پرسشنامه استاندارد گومز (۲۰۰۵) و ابزار سنجش بازاریابی داخلی پرسشنامه استاندارد احمد و رفیق (۱۹۹۵) بوده است و ابزار تحلیل داده ها، نرم افزارهای SPSS و LISREL می باشد. حجم نمونه ۳۷۵ نفر از کارکنان شاغل در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشد. برای انتخاب افراد نیز از روش منظم یا سیستماتیک استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد بین آمیخته بازاریابی داخلی و هریک از ابعاد قابلیت یادگیری سازمانی رابطه مثبت و مستقیم وجود دارد. در مدل مورد بررسی مقدار شاخص های برازش (AGFI=0.91, GFI=0.92) نشان دهنده مناسب بودن مدل است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.