بررسی رابطه استراتژیهای بازاریابی و سطوح ارتباط در کانال های توزیع


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه استراتژیهای بازاریابی و سطوح ارتباط در کانال های توزیع دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه استراتژیهای بازاریابی و سطوح ارتباط در کانال های توزیع  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه استراتژیهای بازاریابی و سطوح ارتباط در کانال های توزیع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه استراتژیهای بازاریابی و سطوح ارتباط در کانال های توزیع :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف کلی مطالعه حاضر، بررسی ارتباط بین گسترش کانال های توزیع و استراتژی بازاریابی می باشد ابتدا برای بررسی این فرآیند ازپرسشنامه ای که شامل ۱۹ سوال بصورت استاندارد که از قبل موجود بود استفاده شد. جامعه آماری تحقیق حاضر، کارمندان شرکت هایتولیدی و شرکت های بازرگانی موجود در شیراز بوده که تعداد آنها ۱۱۷۶ نفر می باشد. حجم نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران بالحاظ کردن خطای نمونه گیری ۰.۰۵ در سطح اطمینان ۰.۹۵ برابر ۱۲۸ نفر برآورد شد که این تعداد نمونه، به روش نمونه گیری تصادفی-ساده انتخاب شدند. پس از جمع آوری پرسشنامه ها، اطلاعات حاصله، تلخیص، طبقه بندی و با استفاده از آمار توصیفی و تحلیل عاملیتاییدی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. آلفای کرونباخ ترکیبی عامل ها برابر ۰.۹۶ به دست آمد. خروجی آزمون ضریب همبستگی فرضیهاصلی پژوهش مبنی بر اینکه ((استراتژی بازاریابی با گسترش کانالهای توزیع ارتباط معنی داری دارد)) را تایید کرد و در راستای تاییدفرضیه اصلی تمامی فرضیه های فرعی پژوهش نیز پذیرفته شد . در حالت کلی با استفاده از روش معادلات ساختاری ارتباط بین گسترشکانال های توزیع و استراتژی بازاریابی برابر ۰.۶۷ به دست آمد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.