بررسی رابطه آمیزه بازاریابی خدمات با وفاداری به برند (مطالعه موردی بانک ملت)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه آمیزه بازاریابی خدمات با وفاداری به برند (مطالعه موردی بانک ملت) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه آمیزه بازاریابی خدمات با وفاداری به برند (مطالعه موردی بانک ملت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه آمیزه بازاریابی خدمات با وفاداری به برند (مطالعه موردی بانک ملت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه آمیزه بازاریابی خدمات با وفاداری به برند (مطالعه موردی بانک ملت) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

امروزه تشدید رقابت در حوزه های تولیدی و خدماتی در سراسر دنیا نسبت به گذشته افزایش یافته است و حفظ مشتریان و افزایش وفاداری آن ها مشکل تر شده است. سازمان ها دیگر نمی توانند به انتظارات و خواسته های مشتریان بی تفاوت باشند. زیرا تنها منبع برگشت سرمایه مشتریان هستند. هدف از این پژوهش بررسی تأثیر عناصر آمیزه بازاریابی خدمات بر وفاداری به برند است. تحقیق حاضر به لحاظ هدف، کاربردی و ا ز لحاظ روش گردآوری اطلاعات توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری، مشتریان بانک ملت در سطح شهرستان مشهد هستند که تعداد ۳۰۰ نمونه انتخاب شدند. ابزار پژوهش در این بررسی پرسشنامه بود که پایایی آن بر اساس ضریب آلفای کرونباخ و روایی آن به شیوه روایی محتوا بر اساس نظر اساتید مجرب و صاحب نظر در حوزه بانکداری تأیید شد سپس برای تحلیل داده ها از مدل هایی معادلات ساختاری و نرم افزار آموس (AMOS) استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد ک خدمات بانکی، تبلیغات تجاری و دسترسی به شعب تأثیر مثبت و معنادار بر وفاداری به برند دارند، همچنین داده ها برازش مناسبی با مدل داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.