بررسی تأثیر عنصر قیمت بر رضایت مشتریان شرکت ایران خودرو تبریز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر عنصر قیمت بر رضایت مشتریان شرکت ایران خودرو تبریز دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر عنصر قیمت بر رضایت مشتریان شرکت ایران خودرو تبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر عنصر قیمت بر رضایت مشتریان شرکت ایران خودرو تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر عنصر قیمت بر رضایت مشتریان شرکت ایران خودرو تبریز :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف پژوهش، بررسی تأثیر عنصر قیمت بر رضایت مشتریان شرکت ایران خودرو تبریز می باشد. این تحقیق از نوع تحقیقات کاربردی است و روش تحقیق آن توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری آن کارکنان ستادی و مدیران شرکت ایران خودرو تبریز بوده و پرسشنامه در بین همه جامعه آماری به تعداد ۱۰۹ نفر توزیع شده است. پایایی پرسشنامه از طریق آزمون آلفای کرونباخ برای عنصر قیمت ۰/۷۶۴ و رضایت مشتری ۰/۹۰۷ بدست آمد. جهت تحلیل داده ها از آزمون کولموگروف- اسمیرنوف، ضریب همبتگی پیرسون، دوربین- واتسون، فریدمن و رگرسیون استفاده شده است. نتایج نشان داد که بین رضایت مشتری و عنصر قیمت رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. نتایج رگرسیون نشان داد که تأثیر مستقیم عنصر قیمت ۶۴ درصد در پیش بینی کنندگی رضایت مشتری می باشد. نتایج آزمون فریدمن نیز نشان داد که از بین مؤلفه های عنصر قیمت، فروش های ویژه شرکت ایران خودرو در مناسبت های مختلف بیشترین نقش را در بروز رضایت مشتری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.