بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر پاسخ های مشتری از طریق نقش ارزش ویژه برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر پاسخ های مشتری از طریق نقش ارزش ویژه برند دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر پاسخ های مشتری از طریق نقش ارزش ویژه برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر پاسخ های مشتری از طریق نقش ارزش ویژه برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر پاسخ های مشتری از طریق نقش ارزش ویژه برند :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در دهه های اخیر بررسی و تحقیق در خصوص نام و نشان تجاری جایگاه ویژه ای را در حوزه های مختلف اعم از دانشگاهی و بازارکسب و کار به خود اختصاص داده است. بسیاری از محققین و مدیران شرکت ها به این نتیجه رسیده اند که با ارزش ترین دارایی یک شرکت برای بهبود بازاریابی، دانش برند سازی است که با سرمایه گذاری در برنامه های بازاریابی صورت می پذیرد و تصویر نام و نشان تجاری را در ذهن مصرف کننده ایجاد می کند. تعاریف زیادی از ارزش ویژه برند ارائه و پیشنهاد شده است. در این زمینه مدل های متفاوتی ارائه شده است که عوامل تأثیر گذار و نتایج را شناسایی کرده اند که گاهاً متفاوت بوده واز متغیرهایی متفاوتی نام برده اند. و اغلب یا تنها بر عوامل تأثیرگذار بر ارزش ویژه برنده و یا بر تأثیر ارزش ویژه برند بر پاسخ های مشتری توجه شده، با توجه به این مهم به بررسی عوامل تأثیرگذار بر ارزش برند و تأثیرات آن بر پاسخ های مشتری با یک نگاه جامع که هردو بعد را دربر دارد احساس نیاز می شود. در این تحقیق قصد داریم که یک مدل بهینه ارائه و بررسی شود که هم کدام متغیرها می توانند بیشترین تدثیر را دارا باشند و هم چه اثری بر رفتار و پاسخ مشتری خواهند گذاشت. منظور از انجام این تحقیق معرفی مدل مفهومی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند و رابطه آن با پاسخ های مشتری است. این پژوهش از نوع توصیفی- پیمایشی بوده و اطلاعات میدانی با ابزار پرسشنامه جمع آوری گردید. جامعه آماری این تحقیق شامل مصرف کنندگان محصولات صوتی و تصویری سامسونگ می باشد. حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران در جامعه نامحدود ۳۸۴ مورد ارزیابی گردید و تجزیه و تحلیل داده ها توسط نرم افزارهای آماری spss, lisrel به روش مدلسازی معادلات ساختاری انجام شد. نتایج تحقیق نشان داده حاکی از وجود رابطه مثبت میان متغیرهای تحقیق و برازش مدل مفهومی تحقیق بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.