بررسی تاثیر رابط احساسی بین خریدار و فروشنده بر قصد خرید


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر رابط احساسی بین خریدار و فروشنده بر قصد خرید دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر رابط احساسی بین خریدار و فروشنده بر قصد خرید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر رابط احساسی بین خریدار و فروشنده بر قصد خرید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر رابط احساسی بین خریدار و فروشنده بر قصد خرید :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر رابطه احساسی بین خریدار و فروشنده بر قصد خرید می باشد. روش پژوهش از نوع توصیفی- همبستگی است. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان هایپر استار شیراز است. داده های این پژوهش از طریق پرسشنامه ونمونه ای متشکل از ؟؟؟؟ نفر از مشتریان و به روش تصادفی ساده جمع آوری شده است. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده از روش های آماری، ضریب همبستگی پیرسون و مدلسازی معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج بدست آمده نشان داد که میان متغیرهای پژوهش رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.