بررسی اثر لوگو بر نگرش مصرف کنندگان با تاکید بر رنگ، فرم و فونت لوگو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر لوگو بر نگرش مصرف کنندگان با تاکید بر رنگ، فرم و فونت لوگو دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر لوگو بر نگرش مصرف کنندگان با تاکید بر رنگ، فرم و فونت لوگو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر لوگو بر نگرش مصرف کنندگان با تاکید بر رنگ، فرم و فونت لوگو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر لوگو بر نگرش مصرف کنندگان با تاکید بر رنگ، فرم و فونت لوگو :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در دنیای بازاریابی امروز، اشکال، رنگ ها و نقش ها نقش بسزایی در تسخیر ذهن مشتری ایفا می کنند. بسیاری از مصرف کنندگان دلایل منطقی برای انتخاب یک محصول ندارند و چنانچه از میان مارک های مختلف توجه آنان نسبت به مارکی جلب شود آن را خریداری می کنند. عوامل زیادی وجود دارند که در جذب اولیه توجه مشتری نقش بسزایی دارند و یکی از مؤثرترین آنها استفاده از یک لوگوی ماندگار است. این پژوهش با هدف بررسی تأثیر لوگو بر نگرش مصرف کنندگان صورت گرفته تا بتوان با شناسایی میزان تأخیر اجزای لوگو بر نگرش، وفاداری مشتریان به محصولات را تضمین کرد و باعث افزایش سهم فروش در بازار شد. بدین منظور، اجزای لوگو به سه قسمت: رنگ، فرم و فونت تقسیم شده وتأثیرشان بر مؤلفه های شناخت شامل: چلب توجه، شناخت و عواطف بررسی شده است. جامعه آماری تحقیق کلیه شهروندان ساکن در شهر کرمان بوده اند. تعداد اعضای نمونه آماری با استفاده از فرمول های آماری برابر با ۱۹۶ نفر به دست آمد و اطلاعات مورد نیاز از طریق مطالعات کتابخانه ای و پرسشنامه ای مشتمل بر ۶ سوال در سه فرم، جمع آوری گردید. پس از جمع آوری داده ها با کمک آمارتوصیفی و استنباطی این نتایج به دست آمده اند: مصرف کنندگان فونت های بولد را ترجیح می دهند و شرکت هایی که از فونت بولد استفاده می کنند لوک تر، بزرگ تر، معتبرتر و پیشرفته تر به نظر می رسند. همچنین رنگ های گرم باعث جلب توجه بیشتر شده و موجب می شود شرکت لوک به نظر رسد و به نظر می رسد که شرکت های استفاده کننده از رنگ های خنثی بزرگ تر، معتبرتر و پیشرفته تر باشند. همچنین می توان گفت مصرف کنندگان رنگ های گرم را بیش از سایر رنگ ها دوست دارند. در بین فرم های موجود مصرف کنندگان فرم دایره را ترجیح داده و آن را برای شرکت های لوکس، بزرگ، معتبر و پیشرفته مناسب می دانند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.