بررسی ابعاد مشترک سیستم ERP و CRM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ابعاد مشترک سیستم ERP و CRM دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ابعاد مشترک سیستم ERP و CRM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ابعاد مشترک سیستم ERP و CRM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ابعاد مشترک سیستم ERP و CRM :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در دنیای رقابتی امروز، سیستم های برنامه ریزی و بانک های اطلاعاتی جامع در هر سازمانی به خصوص سازمان های بزرگ به عنوان یکی از نیازمندی های اساسی مطرح می باشد. شاید یکی از کاملترین سیستم های اطلاعاتی موجود که در سال های اخیر به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفته، سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) باشد. از طرف دیگر مدیریت ارتباط با مشتری می تواند به مدیران و سازمان ها در برقراری یک ارتباط سازنده با مشتریان و همچنین حفظ آنها کمک نماید. بنابراین استقرار یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری کارآمد نیز جزو ضروریات سازمان های امروزی به نظر می رسد. بسیاری از تحلیل گران حوزه ی سیستم های اطلاعاتی؛ سیستم برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را دو روی یک سکه می دانند که در بسیاری موارد در جهت افزایش سودآوری سازمان به صورت یکپارچه عمل می کنند. در این پژوهش نیز با بررسی ادبیات تحقیق، ابعاد مشترک تأثیرگذار بر این گونه سیستم ها مشخص و با ارائه ی مدلی مفهومی، سازمان ها را متوجه جایگاه خود و همچنین تشویق به پیگیری موازی آن ابعاد و ویژگی های مشترک می نماییم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.