انواع پژوهش های بازاریابی عصب شناختی و اثرات آن بر مؤلفه های بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 انواع پژوهش های بازاریابی عصب شناختی و اثرات آن بر مؤلفه های بازاریابی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد انواع پژوهش های بازاریابی عصب شناختی و اثرات آن بر مؤلفه های بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی انواع پژوهش های بازاریابی عصب شناختی و اثرات آن بر مؤلفه های بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن انواع پژوهش های بازاریابی عصب شناختی و اثرات آن بر مؤلفه های بازاریابی :

تعداد صفحات :۲۹

چکیده مقاله:

بررسی تحولات روششناختی در تحقیقات بازاریابی، نشان می دهد این روش ها، در سنجش، توضیح و توجیه میزان کارآمد و اثربخش بودن تلاشها و اقدامات بازاریابی ناکارآمد بوده اند. چراکه احساسات و عواطف را به عنوان یک محرک قوی در پردازش پیامهای بازاریابی نادیده انگاشته اند. بر این مبنادرک و مدلسازی واکنش های شناختی به تبلیغات و پیام های بازرگانی، همیشه در روش شناسی بازاریابی، یک چالش بوده است. در این راستا، هدف اصلی این مطالعه، تحلیل فاصله و شکاف در پژوهش های سنتی بازاریابی و بررسی روشهای نوین پژوهشی در شناخت رفتار مصرف کنندگان مانند نورومارکتینگ می باشد و از این منظر، اثرات آن بر مؤلفه های بازاریابی را به بحث و مداقه می گذارد. روش شناسی: به لحاظ نظری، پژوهش حاضر به شیوه تحلیل های تاریخی و به لحاظ روش شناسی، از نوع توصیفی با رویکرد توسعه ای انجام پذیرفته است. از دید روش شناسی نیز مبتنی بر روش های کیفی- تحلیلی و متمرکز بر استفاده از شیوه تحلیلی- محتوایی است. اطلاعات مورد نیاز، با استفاده از اسناد پژوهشی، ادبیات پژوهش وپیشینه مطالعاتی و با ابزار فیش برداری محتوایی تدوین شده است. در نهایت از روش های کدگذاری و … برای تدوین چارچوب و مبانی نظری متغیرها بهره گرفته شده است. یافته ها: نتایج تجزیه و تحلیل نشان می دهد توسعه پژوهش های بازاریابی عصب شناسی در شناخت رفتار مصرف کنندگان بسیار مؤثر بوده و قابلیت آن در درک بهتر مشتری از طریق فرایندهای ناخودآگاه اوست. یافته ها مبین این موضوع است که این روش جدید می تواند در شناخت سلایق مشتریان، انگیزه و انتظارات آنان، پیش بینی رفتار و توجیه موفقیت یا ناکامی پیام های بازاریابی مؤثر باشد. این پژوهش اثرات مطالعات بازاریابی عثب شناسی بر مؤلفه های بازاریابی شامل رفتار خرید مشتریان، تبلیغات، قیمت گذاریف توسعه محصولات جدید، ارتباطات بازاریابی، توزیع محصولات، برندسازی و تصمیم گیری در بازاریابی را بر اساس پیشینه پژوهش تبیین می نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.