استخراج عوامل موثر بر رفتار مشتری در تجارت اجتماعی در بین افراد صذا و سیما


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استخراج عوامل موثر بر رفتار مشتری در تجارت اجتماعی در بین افراد صذا و سیما دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استخراج عوامل موثر بر رفتار مشتری در تجارت اجتماعی در بین افراد صذا و سیما  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استخراج عوامل موثر بر رفتار مشتری در تجارت اجتماعی در بین افراد صذا و سیما،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استخراج عوامل موثر بر رفتار مشتری در تجارت اجتماعی در بین افراد صذا و سیما :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی عوامل مؤثر ماندگاری و رضایت مشتری در فضای اجتماعی انجام گرفته است. امروزه به دلیل عدم اعتماد مشتریان به فضای اجتماعی و راضی نبودن از کیفیت آنها، اصلی ترین و مهم ترین نگرانی مشتریان در ارتباطات اینترنتی است. از آنجا که رفتار مشتری در فضای اجتماعی متغیر مهمی در روابط می باشد، لذا ضروری است که تجارت اجتماعی در جهت حفظ و نگهداری مشتریان تلاش کنند. برای بررسی این موضوع مدلی پیشنهاد گردید که بر اساس آن پرسشنامه ای طراحی و بین ۱۲۳ نفر از کارکنان صدا و سیمای گیلان (رشت) توزیع گردید. برای تحلیل داده های جمع آوری شده از روش تحلیل عاملی تأییدی نرم افزار SPSS استفاده شد. طبق نتایج بدست آمده عواملی چون اعتماد در اجتماع، رضایت مشتری، وفاداری مشتری، حریم شخصی و امنیت بر روی رفتار مشتریان تأثیر گذار بوده و مدل اثبات گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.