ارزیابی تاثیر آمیخته بازاریابی بر قصد خرید از طریق آگاهی برند مطالعه موردی: برندهای نان صنعتی توزیع شده در شهراصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
16 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تاثیر آمیخته بازاریابی بر قصد خرید از طریق آگاهی برند مطالعه موردی: برندهای نان صنعتی توزیع شده در شهراصفهان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تاثیر آمیخته بازاریابی بر قصد خرید از طریق آگاهی برند مطالعه موردی: برندهای نان صنعتی توزیع شده در شهراصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تاثیر آمیخته بازاریابی بر قصد خرید از طریق آگاهی برند مطالعه موردی: برندهای نان صنعتی توزیع شده در شهراصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تاثیر آمیخته بازاریابی بر قصد خرید از طریق آگاهی برند مطالعه موردی: برندهای نان صنعتی توزیع شده در شهراصفهان :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

نان یکی از اساسی ترین کالاهای خوراکی در کشور ما به حساب می آید و کالایی است که بیشترین مصرف را دربین خانوارهای ایرانی دارد. کارخانجات و شرکتهای زیادی در صنعت نان فعالیت میکنند و هر ساله هزینه هایفراوانی صرف تولید و بهبود محصول چه از نظر ظاهر و بسته بندی و چه از نظر کیفیت محصول به لحاظ تنوع درطعم، تازگی، بهداشتی بودن و غیره میکنند؛ همچنین در زمینه های تبلیغات و بازارایابی نیز تلاش می کنند. لذادانستن اینکه آگاهی از برند چه نقشی در میزان رضایتمندی مشتریان دارد اهمیت بسزایی دارد؛ چون از این طریقشرکتها می فهمند که آیا افراد به شیوه های تبلیغات و بازاریابی توجه می کنند یا خیر و آیا تنها ویژگی کیفی وقیمت و کانالهای توزیع برای رضایت افراد کافی است یا خیر. در حقیقت پی بردن به رفتار خرید مشتریان برایبنگاه های کسب و کار که محصولات با عمرکوتاه (تند مصرف) دارند بسیار ضروری می باشد و همچنین تحلیل دقیقاز سیستم توزیع و دسترسی آن در نقاط مختلف شهری نیز به نحو احسن می تواند از ضایع شدن و برگشت آنجلوگیری نموده و بالعکس تصویری مناسب از برند در ذهن مخاطب حک نماید. لذا در این مقاله، به بررسی رابطه یآمیخته بازاریابی بر قصد خرید از طریق متغیر میانجی آگاهی از برند می پردازیم. نتایج حاصل از بررسی داده هایپژوهش نشان داده است که آمیخته بازاریابی از طریق متغیر آگاهی از برند بر قصد خرید تاثیر غیر مستقیم دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.