ارائه ی چارچوبی برای استراتژی تبلیغات تلویزیون


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه ی چارچوبی برای استراتژی تبلیغات تلویزیون دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه ی چارچوبی برای استراتژی تبلیغات تلویزیون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه ی چارچوبی برای استراتژی تبلیغات تلویزیون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه ی چارچوبی برای استراتژی تبلیغات تلویزیون :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف های هربرنامه ی تبلیغاتی، در یک سند حیاتی تشریح شود که استراتژی تبلیغات نام دارد. این سند یک نقشه راه اصلی برای افرینش کمپین های جدید است. چارچوب استراتژی تبلیغات بر عناصر آمیخته خلاق یعنی مخاطب هدف، ارزش محصول، رسانه ی ارتباطی، عوامل محیطی، رقبا و عوامل سازمانی به عنوان عوامل اثرگذار و عوامل اطلاعاتی، انتقالی، احساسی و واکنشی به عنوان استراتژی های تبلیغات بر محتوای متن آگهی تمرکز دارد. بعد اطلاعاتی تبلیغات شامل مقایسات موازی تبلیغ ارائه شده یا تبلیغ ارائه شده ی رقیب، پیشنها فروش منحصربه فرد، اغراق و مبالغه آمیزی، متمایز سازی، عمومیت و جنریک بودن، یادآوری و توضیحات واقعی است. بعد انتقالی تبلیغات، شامل تصویر کاربر و برند محصول، استفاده از مناسبت ها، جایگاه سازی و قابلیت متقاعد سازی مخاطب است. بعد احساسی شامل طنین انداز بودن، احساسات منفی و مثبت، میزان اثرگذاری، توانایی جلب توجه نمودن، ارزش محور بودن و توانایی لمس عواملی از جمله ترس، خجالت، فراموشی، عشق، خواهش و غیره است. بعد واکنشی تبلیغات شامل اکشن و مهیج بودن تبلیغات و حمایت و پشتیبانی تبلیغ از استراتژی کلان شرکت است. با توجه به استراتژی ها و عوامل تأثیرگذار محیطی و درونی سازمان، متن پیام تبلیغات تهیه و تدوین می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.