ارائه مدلی برای اندازه گیری ارزش ویژه برند دانشگاه با استفاده از روش معادلات ساختاری در EQS


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدلی برای اندازه گیری ارزش ویژه برند دانشگاه با استفاده از روش معادلات ساختاری در EQS دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدلی برای اندازه گیری ارزش ویژه برند دانشگاه با استفاده از روش معادلات ساختاری در EQS  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدلی برای اندازه گیری ارزش ویژه برند دانشگاه با استفاده از روش معادلات ساختاری در EQS،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدلی برای اندازه گیری ارزش ویژه برند دانشگاه با استفاده از روش معادلات ساختاری در EQS :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در دنیای پیچیده امروز و به شدت رقابتی بازار، نیاز دانشگاه ها به تحقق و توسعه استراتژی های پایدار، بحث برندینگ را به عنوان یک راه حل تبدیل کرده است. با این حال، به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خدمات، تلاش دانشگاه ها برای ایجاد برند ممکن است به موفقیت منجر نشود. هدف از این مقاله، به کارگیری مفهوم ارزش ویژه برند برای ارائه یک چارچوب و مقیاس اندازه گیری ارزش ویژه برند دانشگاه و ابعاد آن است. از آنجا که هیچ مقیاس اندازه گیری برای نام تجاری دانشگاه ها وجود ندارد، با استفاده از ادبیات موجود در رابطه ارزش ویژه نام تجاری یک محصول و عواملی که به طور خاص با آموزش عالی مرتبط می باشد مدل این پژوهش تدوین شد. دانشجویان دانشگاه اصفهان به عنوان جامعه هدف برای این مطالعه درنظر گرفته شدند. نتایج پژوهش نشان می دهد که برخی از ابعاد ارزش ویژه برند برای توسعه ارزش ویژه برند دانشگاه ها مهمتر هستند. از ابعاد اصلی، کیفیت درک شده از دانشکده مهمترین بعد ارزش ویژه برند است. همچنین شهرت دانشگاه، وفاداری به نام تجاری و آگاهی از نام تجاری در جایگاه بعدی قرار دارند. در میان ابعاد مرتبط با آموزش عالی، خدمات کتابخانه ای مهمترین موضوع برای ایجاد یک نام تجاری قوی برای دانشگاه است. همچنین خوابگاه، سلف دانشگاه و امکانات فیزیکی (به عنوان مثال سالن ورزش، کلاس های درس، آزمایشگاه) برارزش ویژه برند دانشگاه تأثیرگذار است. این مطالعه از طریق بررسی ادبیات جامع حوزه برند، به توسعه و اندازه گیری مقیاسی برای اندازه گیری ارزش ویژه برند دانشگاه ها ارائه داده است. مدل نشان می دهد که هر دو دسته عوامل به صورت پویا و به طور مشترک در ایجاد یک تجربه یادگیری در بین دانشجویان و در نهایت یک نام تجاری قوی برای دانشگاه در ارتباطند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.