عوامل موثر بر اثر بخشی تبلیغات کلید واژه ای آنلاین در خرید اینترنتی در بین کارمندان شهرداری کرج


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر اثر بخشی تبلیغات کلید واژه ای آنلاین در خرید اینترنتی در بین کارمندان شهرداری کرج دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر اثر بخشی تبلیغات کلید واژه ای آنلاین در خرید اینترنتی در بین کارمندان شهرداری کرج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر اثر بخشی تبلیغات کلید واژه ای آنلاین در خرید اینترنتی در بین کارمندان شهرداری کرج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر اثر بخشی تبلیغات کلید واژه ای آنلاین در خرید اینترنتی در بین کارمندان شهرداری کرج :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

تبلیغات اینترنتی تاثیر به سزای در بالا بردن آگاهی مشتری دارد. افراد مختلف واکنش های مختلفی را نسبت به تبلیغات اینترنتی نشان می دهند. تبلیغات اینترنتی در پی به دست گرفتن بازار نیست بلکه عاملی برای ایجاد اعتماد در مشتری میباشد. هدف از این پژوهش،بررسی میزان اثر بخشی تبلیغات کلید واژه ای آنلاین در مشتری می باشد. جامعه آماری پژوهش ، کارمندان مناطق ۲۱ گانه شهرداری کرج می باشد که تجربه خرید اینترنتی داشته اند.ابزار مورد استفاده جهت جمع آوری داده هاپرسشنامه می باشد که در بین ۲۱۱ نفر از کارمندان شهرداری کرج توزیع شده است. برای تجزیه تحلیل داده ها از تحلیل عاملی تاییدی با استفاده از نرم افزار SPSS استفاده شده است. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد که جذابیت صفحه ،تمایل خرید، محتوای کافی صفحات ، ویژگی های کلید واژه و طبقه بندی تبلیغات از جمله عوامل موثر در تبلیغات کلید واژه ای آنلاین می باشد. تا کنون مدل جامع در مورد عوامل موثر بر اثر بخشی تبلیغات کلید واژه ای آنلاین در خرید اینترنتی وجودنداشته است که در این پژوهش تعدادی متغیر از مقاله های مختلف در قالب یک مدل جمع آوری شده است و همچنین تا کنون پژوهشی در مورد شناسایی عوامل موثر بر اثر بخشی تبلیغات کلید واژه ای آنلاین در خرید اینترنتی در بین کارمندان شهرداری انجام نشده بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.