عامل موثرپذیرش بازاریابی مبتنی برتلفن همراه موردمطالعه: دفاترخدماتی و ارتباطی همراه اول


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عامل موثرپذیرش بازاریابی مبتنی برتلفن همراه موردمطالعه: دفاترخدماتی و ارتباطی همراه اول دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عامل موثرپذیرش بازاریابی مبتنی برتلفن همراه موردمطالعه: دفاترخدماتی و ارتباطی همراه اول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عامل موثرپذیرش بازاریابی مبتنی برتلفن همراه موردمطالعه: دفاترخدماتی و ارتباطی همراه اول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عامل موثرپذیرش بازاریابی مبتنی برتلفن همراه موردمطالعه: دفاترخدماتی و ارتباطی همراه اول :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

امروزه با توجه به رشد سریع شبکه های بی سیم و استفاده از تلفن همراه ، شرکت ها علاقه مند به استفاده از این رسانه بعنوان وسیله ای جهت برقراری ارتباط با مشتریان خود شده اند. از این رو، پژوهشی حاضر با هدف تعیین عوامل موثر در پذیرش بازاریابی مبتنی بر تلفن همراه انجام شده است. روش پژوهش از نوع مدل یابی علی یا مدل معادلات ساختاری بوده است. نمونه حاضر شامل ۴۰۰ نفر از مشترکین همراه اول در شهر مشهد است. داده های پژوهش با استفاده از پرسشنامه جمع آوری گردید و با استفاده از روش تحلیل عاملی تاییدی و مدل معادلات ساختاری بر پایه ی نرم افزار لیزرلی برای ارزیابی مدل استفاده شد. نتایج نشان می دهد که عوامل فردی بر ایجاد نگرش مثبت در کاربران تلفن همراه تاثیر ندارد. اما عوامل مرتبط با رسانه در ایجاد نگرش مثبت در کاربران بسیار موثر هستند و تاثیر آن ها بر پذیرش بازاریابی مبتنی بر تلفن همراه به واسطه نگرش، بیشتر از تاثیر هنجارهای اجتماعی بر پذیرش تلفن همراه است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.