شناسایی واولویت بندی معیارهای ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تامین الکترونیک بارویکردتلفیقی BSC و ANP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی واولویت بندی معیارهای ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تامین الکترونیک بارویکردتلفیقی BSC و ANP دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی واولویت بندی معیارهای ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تامین الکترونیک بارویکردتلفیقی BSC و ANP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی واولویت بندی معیارهای ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تامین الکترونیک بارویکردتلفیقی BSC و ANP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی واولویت بندی معیارهای ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تامین الکترونیک بارویکردتلفیقی BSC و ANP :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

اغلب سازمان ها به دنبال ارزیابی وضعیت فعلی خود و درپیش گرفتن تمهیداتی برای بهبود آن شرایط دراینده می باشند ازاین رو ارزیابی عملکرد یکی ازمهمترین موضوعات موردتوجه درمدیریت نوین تلقی میشود عموما ارزیابی عملکرد زنجیره تامین یک عنصرضروری و اساسی دربرنامه ریزی کنترل و تصمیم گیری اثربخش به شمار می رود ارزیابی عملکرد زنجیره تامین بازخورد و اطلاعاتی رابرای مدیران دررابطه با فعالیت های زنجیره تامین ازحیث براورده کردن انتظارات مشتریان و میزان تحقق اهداف استراتژیک فراهم مینماید قابلیت دسترسی گسترده و استفاده ازاینترنت فرصتهایی را برای شرکت ها بوجود آورده که قادرند به شرکت هایی که باآنها کارمی کنند اطلاعاتی را ارسال و یا داده های موردنیازشان راازآنها دریافت کنند به واسطه چنین اشتراک اطلاعاتی فرصتهایی برای دستیابیبه کارایی هاش چشمگیر درزنجیره تامین و افزایش قالبل تجه درسطوح خدمات دهی به مشتری و پاسخ دهی بوجود آمده است نتایج این یکپارچه سازی بهتر مدیریت زنجیره تامین الکترونیک است درتحقیق حاضرپس ازبررسی پیشینه و مطالعات میدانی معیارهای ارزیابی عملکرد بارویکرد BSC مشخص و نظریه های پنج نفر ازخبرگان شرکت کاشی بااستفاده ازپرسشنام جمع اوری شده و تجزیه وت حلیل آنها باتکنیک ANP و از طریق نرم افزار super decision صورت گرفته است یافته های پژوهش بیانگراولویت بالای معیارمشتری و زیرمعیار رضایت مشتری می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.