سنجش کیفیت خدمات شعب بانک صادرات شیرازبااستفاده ازمدل سروکوال تکنیک تجزیه وتحلیل شبکه ای فازی و تاپسیس فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش کیفیت خدمات شعب بانک صادرات شیرازبااستفاده ازمدل سروکوال تکنیک تجزیه وتحلیل شبکه ای فازی و تاپسیس فازی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش کیفیت خدمات شعب بانک صادرات شیرازبااستفاده ازمدل سروکوال تکنیک تجزیه وتحلیل شبکه ای فازی و تاپسیس فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش کیفیت خدمات شعب بانک صادرات شیرازبااستفاده ازمدل سروکوال تکنیک تجزیه وتحلیل شبکه ای فازی و تاپسیس فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش کیفیت خدمات شعب بانک صادرات شیرازبااستفاده ازمدل سروکوال تکنیک تجزیه وتحلیل شبکه ای فازی و تاپسیس فازی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

امروزه رقابت به عنوان یک مسئله راهبردی برای سازمان هایی که دربخش خدمات فعالیت می کنند شناخته شده است سازمان هایی که به سطح بالاتری ازکیفیت خدمات دست می یابند سطوح بالاتری ازرضایت مندی مشتریان را برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار خواهند داشت بانک صادرات نیز برای رقابت درمحیط متلاطم امروزی باید توجه ویژه ای به کیفیت خدمات خود داشته باشد بدون تردید ایجادرضایت درمشتریان دروهله اول نیازمند شناخت نیازها و خواسته ها و سپس انتقالا ین خواسته ها به موقعیتی است که خدمات و محصولات به بهترین شکل ممکن دراختبار مشتریان بانک قراربگیرد دراین پژوهش به کمک مدل ترکیبی سروکوال تاپسیس و تکنیک تج زیه و تحلیل شبکه ای میزان رضایت مشتریان از۱۰نوع خدمت بانکی براساس سه نوع سرویس خدمت رسانی شامل مراجعه حضوری به بانک استفاده ازخدمات الکترونیک و بانکداری اختصاصی سنجیده شده است ازمیان خدمات بانکی شش خدمت واریز برداشت وصول چک صدور ک رمزدار صدورضمانتنامه افتتاح حساس صدورانواع کارت بااستفاده ازبانکداری اختصاصی و خدمات انتقال وجه و صدورصورتحساب بااستفاده ازخدمات بانکداری الکترونیک بیشترین میزان رضایت را برای مشتری دنبال دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.