تأثیر دانش مشتری بر ارائه خدمات جدید در بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی: شعب بانک قوامین در استان قم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر دانش مشتری بر ارائه خدمات جدید در بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی: شعب بانک قوامین در استان قم دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر دانش مشتری بر ارائه خدمات جدید در بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی: شعب بانک قوامین در استان قم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر دانش مشتری بر ارائه خدمات جدید در بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی: شعب بانک قوامین در استان قم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر دانش مشتری بر ارائه خدمات جدید در بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی: شعب بانک قوامین در استان قم :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

در عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دانش به عنوان عامل اساسی و منبع حیاتی سازمانها در عرصه رقابت، برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار محسوب میگردد. اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام مشتری را نیزمدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتریان، برای سازمانها این امکان را فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصتهای پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. هدف اصلی این تحقیق، بررسی تأثیر دانش مشتری بر ارائه خدمات جدید در بانکداری الکترونیک میباشد، که با استفاده از ابزار پرسشنامه که با ۰۲ سؤال در سه حوزه مربوط به دانشمشتری میباشد، فرضیات تحقیق مورد سنجش قرار میگیرد. پرسشنامه در میان کارکنان بانک قوامین توزیع گردید و پس از تجزیه و تحلیل داده ها، فرضیات فرعی و سپس فرضیه اصلی تأیید شدند. در نهایت پیشنهاداتی جهت استفاده هر چه بهتر از دانش مشتری در سازمان ارائه شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.