تاثیرات دخالت مشتری و تامین کننده برروی مزیت رقابتی شرکت های تولیدی دراستان البرز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرات دخالت مشتری و تامین کننده برروی مزیت رقابتی شرکت های تولیدی دراستان البرز دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرات دخالت مشتری و تامین کننده برروی مزیت رقابتی شرکت های تولیدی دراستان البرز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرات دخالت مشتری و تامین کننده برروی مزیت رقابتی شرکت های تولیدی دراستان البرز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرات دخالت مشتری و تامین کننده برروی مزیت رقابتی شرکت های تولیدی دراستان البرز :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

امروزه مشارکت مشتری و تأمین کننده به عنوان منابعی بسیار مهم برای رسیدن به سطوح بالای کیفیت، رهبری هزینه، تحویل سریع و مطمئن، انعطاف پذیری شایسته و خدمات رضایتبخشی در نظر گرفته می شوند، چرا که دخالت مشتری و تأمین کنندگان موجب افزایش چشمگیر سودآوری و حفظ مزیت رقابتی شرکت می گردد؛ از این رو بر آن شدیم که اثرات دخالت مشتری و تأمین کننده را بر روی مزیت رقابتی در شرکتهای تولیدی در استان الیرز بررسی کنیم. نوع پژوهشی کاربردی و از نظر ماهیت از نوع تحقیقات توصیفی پیمایشی محسوب می شود و برای ابزار تحقیق، پرسشنامه های حاوی ۲۶ سؤال با ضریب اعتبار برابر با ۸۶/۰ طراحی شد جهت تجزیه و تحلیل دادهها هم از روش های آمار توصیفی و هم از روش های آمار استنباطی استفاده شده است و به منظور بررسی صحت و سقم فرضیات تحقیق از آزمونهای آنالیز رگرسیون ساده، آنالیز رگرسیون چندگانه و آزمون t و آزمون فریدمن استفاده شده است. نتایج به دست آمده از پرسشنامه های توزیع شده بین نمونه ۱۴۰ نفری از کارشناسان شامل مدیران ارشد، مدیران میانی و برخی از کارمندان شرکتهای تولیدی استان البرز، نشان دهنده ی آن است که دخالت مشتری و دخالت تأمین کننده تأثیر مستقیم بر روی مزیت رقابتی (کیفیت، رهبری هزینه، تحویل سریع و مطمئن، انعطاف پذیری شایسته و خدمات رضایت بخش) شرکتهای تولیدی دارد. همچنین نتایج آزمون فریدمن نشان داد که بالاترین رتبه مربوط به رهبری هزینه و پایین ترین رتبه مربوط به کیفیت محصول است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.