بررسی نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی در رابطه میان سبک رهبری با عملکرد کارکنان مطالعه موردی بر روی پالایشگاه گاز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی در رابطه میان سبک رهبری با عملکرد کارکنان مطالعه موردی بر روی پالایشگاه گاز دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی در رابطه میان سبک رهبری با عملکرد کارکنان مطالعه موردی بر روی پالایشگاه گاز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی در رابطه میان سبک رهبری با عملکرد کارکنان مطالعه موردی بر روی پالایشگاه گاز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی در رابطه میان سبک رهبری با عملکرد کارکنان مطالعه موردی بر روی پالایشگاه گاز :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف اصلی تحقیق حاضر انجام تجزیه و تحلیل روابط بین سبک های رهبری , عملکرد کارکنان , اعتماد سازمانی است. تحقیق حاضراز نظر نوع کاربردی و از نظر روش همبستگی است.. ابزار گردآوری داده ها سه پرسشنامه مربوط به سبک های رهبری و اعتماد سازمانی و عملکرد کارکنان بود. پرسشنامه ها نمره دهی شدند و داده ها با آزمون های آماری ضریب همبستگی پیرسون و… تجزیه و تحلیل شدند . به طور کلی این پژوهش نشان می دهد که بینسبک دستوری و خیرخواهانه و مشارکتی با عملکرد کارکنان رابطه ای وجود ندارد و در مورد سبک رهبری مشورتی با عملکرد کارکنان رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد و این بدین معنی است که کیفیت رهبری درفراگردهای مختلف یک سازمان نظیر شیوه تصمیم گیری , ارتباطات , تعامل گروهی اعضاء و ایجاد محیط مطلوب ومناسب کاری , تامین نیازهای فردی و دستیابی به اهداف سازمانی تاثیر به سزایی دارد و مهمترین عامل به شمار می آید . از دیگر یافته های تحقیق اثر تعدیل کنندگی اعتماد افقی بر روی رابطه ذکر شده است . این نشان دهنده وجود اعتماد و اطمینان و خیرخواهی در بین اعضای سازمان است در نتیجه باعث افزایش عملکرد کارکنان میشود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.