بررسی میزان جذب مشتریان بیشتر دراثراستقرار مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی: بانک مسکن استان اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان جذب مشتریان بیشتر دراثراستقرار مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی: بانک مسکن استان اصفهان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان جذب مشتریان بیشتر دراثراستقرار مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی: بانک مسکن استان اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان جذب مشتریان بیشتر دراثراستقرار مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی: بانک مسکن استان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان جذب مشتریان بیشتر دراثراستقرار مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی: بانک مسکن استان اصفهان :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

سودمندترین و مناسب ترین استراتژیها برای بانکها مشتری مداری است امروزه درجهان سرشار ازتحولات سریع مشتری ازجایگاه بسیارویژه ای برخوردار است به نحوی که سازمان ها باروشهای گوناگون تلاش دارند خواستههای منطقی و قانونی متقاضیان خدمات را اخذکنند و درقبال آن پاسخگویی لازم راداشتهب اشند بنابراین مشارکت همه افراد سازمان دراجرای مدیریت ارتباط با مشتری CRM برای رسیدن به اهداف سازمان ضروری است لذا باتوجه به اهمیت موضوع CRM هدف اصلی ازاین پژوهش جذب مشتری دراثراستقرار مدیریت ارتباط با مشتری درشعب بانک مسکن استان اصفهان می باشد ابزار سنجش پرسشنامه بوده و روایی آن با محاسبه ضریب الفای کرونباخ سنجیده شد دراین تحقیق تمامی مشتریان بانک مسکن که ازخدمات بانک استفاده کرده اند به عنوان جامعه اماری موردبررسی قرارگرفته اند درمجموع شامل ۴۶۰پرسشنامه توسعه شده بود که ازاین تعداد ۴۱۰پرسشنامه دریافت و تایید شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.