بررسی عوامل تاثیرگذاربرمیزان پذیرش تجارت الکترونیک دربنگاه های کوچک و متوسط استان قزوین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل تاثیرگذاربرمیزان پذیرش تجارت الکترونیک دربنگاه های کوچک و متوسط استان قزوین دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل تاثیرگذاربرمیزان پذیرش تجارت الکترونیک دربنگاه های کوچک و متوسط استان قزوین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل تاثیرگذاربرمیزان پذیرش تجارت الکترونیک دربنگاه های کوچک و متوسط استان قزوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل تاثیرگذاربرمیزان پذیرش تجارت الکترونیک دربنگاه های کوچک و متوسط استان قزوین :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
هدف ازانجام این مقاله بررسی عوامل موثربرپذیرش تجارت الکترونیک درموسسات کوچک و متوسط می باشد دراین راستا پس ازشناسایی عوامل موثربرپذیرش تجارت الکترونیک و رتبه بندی این عوامل نحوه تاثیرگذاری عوامل تحت عنوان مدل نهایی ارایه میگردد به منظور استخراج متغیرها و شاخصهای نهایی بااخذنظرات خبرگان و اهل فن پرسشنامه ای تهیه و برای ۱۴۰بنگاه کوچک و متوسط استان قزوین ارسال گردید برای تحلیل داده های پرسشنامه تهیه شده ازروش تحلیل عاملی تاییدی و ابزار نرم افزار تحلیل آماری داده SPSSاستفاده شده است با استفاده ازاین روش متغیرها و شاخصهای نهایی که بیشترین تاثیر را درپذیرش تجارت الکترونیک توسط این موسسات داشتند استخراج گردید مدل نهایی با ۵متغیر باعناوین درک مزیت نسبی دانش هزینه نواوری و پیچیدگی پیشنهاد گردید که هریک دارای زیرشاخصهای خود میباشند دراین مقاله تلاش براین است که تمامی متغیرها بصورت مستقل اورده شود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.