ارزیابی ارزش ویژه برند و عوامل موثربرآن ازدیدگاه مشتریان تلفن همراه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی ارزش ویژه برند و عوامل موثربرآن ازدیدگاه مشتریان تلفن همراه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی ارزش ویژه برند و عوامل موثربرآن ازدیدگاه مشتریان تلفن همراه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی ارزش ویژه برند و عوامل موثربرآن ازدیدگاه مشتریان تلفن همراه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی ارزش ویژه برند و عوامل موثربرآن ازدیدگاه مشتریان تلفن همراه :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

درک ابعادارزش ویژه نام ونشان تجاری و مقایسه شدت تاثیرآنها برارزش ویژه نام نشان تجاری شرکت مدیران را قادر می سازد تابرنامه ریزی صحیحی درراستای دستیابی به اهداف نام تجاری داشته باشند لذا هدف این تحقیق بررسی تاثیرابعادارزش ویژه برند: ۱/کیفیت ادراک شده ۲/اگاهی ازبرند ۳/تداعی برند ۴/وفاداری به برند برارزش ویژه برند شرکت های سازنده تلفن همراه می باشد این این پژوهش ازنظر روش توصیفی پیمایشی و ازنظر هدف کاربردی است جامعه اماری تحقیق کلیه استفاده کنندگان ازتلفن های همراه دراستان گیلان هستند و تعداداعضای نمونه ۲۲۵ نفرمیباشد داده های لازم برای بررسی فرضیات تحقیق به وسیله پرسشنامه جمع اوری شدها ست و برای ازمون فرضیات ازنرم افزار SPSSو ازمون همبستگی اسپیرمن استفاده شد که یافته ها نشان داد هرچهاربعد ارزش ویژه برند برارزش ویژه برند تلفن های همراه تاثیرمعنادار دارند و بیشترین تاثیر برارزش ویژه برند را بعدوفاداری به برند پس ازآن بعدکیفیت ادراک شده و اگاهی ازبرند و دراخربعدتداعی برند داشتند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.