ارائه چارچوبی جهت گذار ازکسب و کارمحصول محور به کسب و کارخدمات محور دربنگاه های صنعتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه چارچوبی جهت گذار ازکسب و کارمحصول محور به کسب و کارخدمات محور دربنگاه های صنعتی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه چارچوبی جهت گذار ازکسب و کارمحصول محور به کسب و کارخدمات محور دربنگاه های صنعتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه چارچوبی جهت گذار ازکسب و کارمحصول محور به کسب و کارخدمات محور دربنگاه های صنعتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه چارچوبی جهت گذار ازکسب و کارمحصول محور به کسب و کارخدمات محور دربنگاه های صنعتی :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

امروزه ارائه خدمات مناسب و متنوع و پاسخگویی به نیازهای مشتریان، یکی از حلقههای مهم در زنجیره ارزش اکثر کسب و کارها بوده و ابزاری استراتژیک محسوب می شود. طولانی تر بودن چرخه عمر خدمات نسبت به چرخه عمر محصول، فرصتهای زیادی را برای شرکتها جهت کسب مزیت رقابتی و نفوذ در بازارهای جدید فراهم می نماید. در این میان بسیاری از شرکتهای محصول محور در راستای افزایش قدرت رقابتی خود به دنبال حرکت به سمت کسب و کارهای خدمات محور می باشند. یافتههای اخیر در سطح جهانی نشان می دهد که بیش از یک سوم شرکتهای بزرگ تولید کننده به سمت توسعه کسب و کارهای خدماتی روی آوردهاند که این نسبت در کشورهای توسعه یافته تا شصت درصد نیز میرسد. اگرچه رویکرد سرویس محوری برای شرکت ها مزایای استراتژیک به همراه دارد، اما ورود به چنین کسب و کار گستردهای بسیار چالش برانگیز بوده و شرکتهای سرویس محور ممکن است در عمل با چالشهایی روبرو شوند که عملکرد کلی آنها را تحت تأثیر قرار دهد. لذا در این مقاله تلاش می شود، جهت جلوگیری از ایجاد چنین چالش هایی و مدیریت آنها به معرفی چهارچوبی جهت حرکت از کسب و کار محصول محور به کسب و کار خدمات محور پرداخته شود. همچنین آن دسته از گزینههای تصمیم گیری که مدیران در پیمودن این مسیر با آن روبرو می شوند، مورد بحث قرار خواهد گرفت. با بهره گیری از این چهارچوب، شرکتها قادر خواهند بود توانمندیهایشان را برای ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان توسعه داده، به ارزش نامشهود خدمات خود جلوه بیرونی بخشیده و یک پرتفوی پویای خدماتی ارائه نمایند که با نیازهای در حال تغییر مشتریان منطبق باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.