ارائه چارچوب تصمیم گیری برای ارزیابی وانتخاب کانالهای بازاریابی بااستفاده ازتکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی ahp


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه چارچوب تصمیم گیری برای ارزیابی وانتخاب کانالهای بازاریابی بااستفاده ازتکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی ahp دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه چارچوب تصمیم گیری برای ارزیابی وانتخاب کانالهای بازاریابی بااستفاده ازتکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی ahp  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه چارچوب تصمیم گیری برای ارزیابی وانتخاب کانالهای بازاریابی بااستفاده ازتکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی ahp،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه چارچوب تصمیم گیری برای ارزیابی وانتخاب کانالهای بازاریابی بااستفاده ازتکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی ahp :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

انتخاب کانال بازاریابی مناسب از جمله تصمیمات مهمی است که مدیران با آن مواجه هستند. منظور از کانال بازاریابی روند و مسیری است که شرکت برای عرضه محصولات خود از ان استفاده می کند. یکی از تکنیک هایی که می تواند مدیران را در این انتخاب یاری کند، تکنیک تصمیم گیری چندمعیاره می باشد. با وجود مطالعاتی که در این حوزه در سطح جهان انجام شده است، به نظر میرسد این موضوع در ایران کمتر مورد توجه قرار گرفته است. بررسی انجام شده در ادبیات کانال بازاریابی در ایران نشان می دهد تا کنون از روش های تصمیم گیری چند معیاره برای شناسایی و اولویت بندی معیارهای ارزیابی کانال های بازاریابی استفاده نشده است. لذا پژوهش حاضر قصد دارد تا با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتیی، که یکی از معارف ترین فنون تصمیم گیری چند معیاره است، اقدام به ارائه چارچوبی تصمیم گیری برای ارزیابی و انتخاب کانال های بازاریابی بنماید. بدین منظور با استفاده از ادبیات موجود، شاخص های ارزیابی کانال بازاریابی مشخص شد. سپس با استفاده از معیارهای مشخص شده پرسشنامه مخصوصی AHP طراحی گردید و در اختیار خبرگان و کارشناسان حوزه بازاریابی قرار گرفت. تجزیه و تحلیل بر روی داده های جمع آوری شده با استفاده ار نرم افزار ۱۱ Expertchoice صورت گرفت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.