ارزیابی روش های بهبود کیفیت سرویس در VoIP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی روش های بهبود کیفیت سرویس در VoIP دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی روش های بهبود کیفیت سرویس در VoIP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی روش های بهبود کیفیت سرویس در VoIP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی روش های بهبود کیفیت سرویس در VoIP :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

تکنولوژی VoIP یکی از سرویس هایی که شبکه های هم گرا می باشد که داده های صوتی را به جای شبکه سنتی تلفن برای شبکه های کامپیوتری ارسال می کند. فاکتورهای زیادی کیفیت سرویس VoIP را تحت تأثیر قرار می دهند. مهم ترین فاکتورها، تأخیر، لرزش و اتلاف بسته ها هستند که به صورت جدی کیفیت تماس های VoIP را دگرگون می کنند. در این مقاله مهم ترین مشکلات پیش رو در کیفیت سرویس سیستم های VoIP مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرند و به بیان مشکلات اصلی مانند تاخیر، لرزش، اتلاف بسته، امنیت و صف بندی پرداخت می شود. همچنین راه حل هایی ارائه شده برای مشکلات ذکر شده مورد بررسی قرار می گیرد. بررسی های انجام شده نشان داده است که اولویت دادن به بسته های صوتی نسبت به سایر ترافیک شبکه روشی است که برای مقابله با مسئله تأخیر ارائه شده است. همچنین در صف بندی می توان در کلاس سرویس صوتی از ترکیب مکانیزمی مانند FQ و LLQ استفاده کرد تا تماس های مختلف به صورت عادلانه به پهنای باند و فضای بافر دسترسی داشته باشد و همچنین نظارت بر بسته ها به خوبی انجام گیرد تا بسته ها با اولویت پایین توسط بسته های با اولویت بالا، محروم نشوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.