ارائه یک چارچوب بهینه به منظور افزایش دقت رتبه بندی ریسک اعتباری مشتریان بانکی با استفاده از wrapper و stacking
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارائه یک چارچوب بهینه به منظور افزایش دقت رتبه بندی ریسک اعتباری مشتریان بانکی با استفاده از wrapper و stacking دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارائه یک چارچوب بهینه به منظور افزایش دقت رتبه بندی ریسک اعتباری مشتریان بانکی با استفاده از wrapper و stacking کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه یک چارچوب بهینه به منظور افزایش دقت رتبه بندی ریسک اعتباری مشتریان بانکی با استفاده از wrapper و stacking،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارائه یک چارچوب بهینه به منظور افزایش دقت رتبه بندی ریسک اعتباری مشتریان بانکی با استفاده از wrapper و stacking :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
بانک ها به عنوان بخش اصلی نظام مالی، نقش مهمی را در تأمین مالی بخش های مختلف اقتصادی بر عهده دارند. اعطای اعتبار به بنگاه ها و مؤسسات از کارکردهای اصلی بانک ها به شمار می آید . برای ایفای این نقش، بانکها با ریسک های متفاوتی روبرو هستند که یکی از عمده ترین آنها ریسک اعتباری است. به همین جهت بررسی و ارزیابی ریسک اعتباری وام گیرندگان از اهمیت ویژهای برخوردار است.کنترل ریسک و کاهش آن به عنوان یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار بر بهبود فرآیند اعطای اعتبار و در نتیجه بر عملکرد بانک ها مطرح بوده و نقشی اساسی در تداوم ارائه تسهیلات و بقای بانک ها و مؤسسات مالی دارد. بر این اساس برخورداری از یک مدل ریسک کارآمد نه تنها تصمیمگیری در زمینه اعطای اعتبار و عدم دریافت وثیقه را آسان میسازد، بلکه مدیریت بهینه ریسک را نیز برای بانکها میسر و ممکن می کند. در این تحقیق سعی شده با بررسی برخی تکنیک های داده کاوی جهت رتبهبندی ریسک اعتباری مشتریان در بانک ها و مؤسسات مالی، و ساخت نمونه های مربوط به هر یک از آنها، در نهایت با ارائه یک چارچوب بهینه میزان دقت صحت رتبه بندی را ارتقا دهیم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.