کنفرانس استراتژی برند سیستم مدیریت برند وچارچوب خدمات رقابتی دروفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کنفرانس استراتژی برند سیستم مدیریت برند وچارچوب خدمات رقابتی دروفاداری مشتریان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کنفرانس استراتژی برند سیستم مدیریت برند وچارچوب خدمات رقابتی دروفاداری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کنفرانس استراتژی برند سیستم مدیریت برند وچارچوب خدمات رقابتی دروفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کنفرانس استراتژی برند سیستم مدیریت برند وچارچوب خدمات رقابتی دروفاداری مشتریان :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

رشدروزافزون پژوهشهای انجام شده نشان میدهد که داشتن برندی قوی به عنوان یک چارچوب رقابتی برای شرکت ها بسیارحیاتی میباشد برخی ازپژوهش ها به بررسی این موضوع که چگونه برند خود را ازطریق عملکرد تجاری بنگاه و یا به حداکثر رساندن ارزشهای آن براساس سیستم مدیریت نام تجاری ارتقا بخشند پرداخته اند پژوهش حاضرنتیجه گسترش کارکیم و لی می باشد دراین مقاله BMS به سه بعد گسترش یافته است جهت گری نام تجاری نام تجاری داخلی و مدیریت تجاری برند BMS بیان کننده این مطلب است که زیرساخت مدیریت داخلی برای حفظ ارزش تجاری و ایجاد ارزش افرینی برای برند بسیارلازم و ضروری می باشد BMS به عنوان یک قابلیت پویا برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار مسیری بالقوه را پدیدار می سازد داده ها نمونه ای از۱۵شرکت مبتنی بردانش است که نشان میدهد BMS چگونه میتواند به مدیریت نام تجاری درخدمات کسب وکارکمک کند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.