رابطه بین درگیری مصرف کنندگان و وفاداری به برند مشتریان لپ تاپ سطح شهرتهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین درگیری مصرف کنندگان و وفاداری به برند مشتریان لپ تاپ سطح شهرتهران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین درگیری مصرف کنندگان و وفاداری به برند مشتریان لپ تاپ سطح شهرتهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین درگیری مصرف کنندگان و وفاداری به برند مشتریان لپ تاپ سطح شهرتهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین درگیری مصرف کنندگان و وفاداری به برند مشتریان لپ تاپ سطح شهرتهران :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

وفاداری به برند مفهوم اساسی دربازاریابی استراتژیک است شرکت ها استراتژی های بازاریابی را به منظور افزایش وفاداری ودرجهت حفظ سهم بازار و سودآوری بیشتر طرح ریزی می کنند برخوراری ازتعدادزیادی مشتری وفادار سبب کاهش هزینه های بازاریابی و کسب مزیت رقابتی توسط سازمان میگردد چنین مشتریانی دارایی های یک برند محسوب شده و نقشی تعیین کننده درارزش ویژه آن ایفا می کنند هدف ازانی مطالعه ارزیابی تاثیر درگیری با محصول برمیزان وفاداری به برند لپ تاپ درسطح شهرتهران می باشد تعداد ۴۶۰نفر ازخریداران لپ تاپ انتخاب شدند که ازاین میان ت عداد ۲۴پرسشنامه ناقص و تعداد ۴۲۶ پرسشنامه بدست آمد جهت ازمون فرضیات تحقیق ازمدلسازی معادلات ساختاری استفاده شدها ست به همین منظور ازنرم افزار لیزرل استفاده گردید نتایج حاکی ازاین است که تمامی ابعاد درگیری محصول به جز احتمال ریسک رابطه مثبت و معناداری باوفاداری به برند دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.