رابطه بین تبلیغات و ارزش ویژه برند ازدیدگاه مشتری باتوجه به استراتژی کششی درصنعت موادغذایی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین تبلیغات و ارزش ویژه برند ازدیدگاه مشتری باتوجه به استراتژی کششی درصنعت موادغذایی ایران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین تبلیغات و ارزش ویژه برند ازدیدگاه مشتری باتوجه به استراتژی کششی درصنعت موادغذایی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین تبلیغات و ارزش ویژه برند ازدیدگاه مشتری باتوجه به استراتژی کششی درصنعت موادغذایی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین تبلیغات و ارزش ویژه برند ازدیدگاه مشتری باتوجه به استراتژی کششی درصنعت موادغذایی ایران :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

برند یکی ازباارزشترین دارایی های هرشرکت است هرچه ارزش برند دراذهان مصرف کنندگان بیشتر شود شرکت میتواند درسایه آن منافع بیشتری را کسب نماید بنابراین یکی ازمهمترین راه ها برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار درمحیط به شدت رقابتی صنعت موادغذایی ایجادو ارتقا ارزش ویژه برند ازدیدگاه مشتری می باشد و یکی ازمهمترین عوامل دستیابی به ایجادوارتقا ارزش ویژه برند ازدیدگاه مشتری استفاده و بکارگیری تبلیغات و ابزارهای آن میباشد همچنین باتوجه به ویژگیهای محصولات صنعت موادغذایی ازجمله تندگردش بودن آنان جذب مصرف کنندگان به سمت تولید کنندگان و شرکت ها اتخاذاستراتژی کششی ازاهمیت ویژه ای برخورداراست هدف ازاین تحقیق بررسی رابطه بین تبلیغات و ارزش ویژه برند ازدیدگاه مشتری باتوجه به نقش استراتژی کششی به منظور ارتقا ارزش ویژه برند درصنعت موادغذای می باشد روشت حقیق توصیفی پیمایشی است و جامعه اماری تحقیق شامل مدیران و کارشناسان بازاریابی شرکت های موادغذایی پذیرفته شده دربورس اوراق بهادارتهران و مصرف کنندگان برندهای اصلی این شرکت ها می باشد ازروش مدلسازی معادلات ساختاری و همبستگی برای تحلیل داده های حاصل ازپرسشنامه استفاده شد که نتایج آن حاکی ازآن است که اتخاذاستراتژی کششی به عنوان یک متغیر تعدیل کننده برشدت رابطه ی بین تبلیغات با ارزش ویژه برند ازدیدگاه مشتری تاثیر مثبت و معناداری دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.