تاثیر ارزش ویژه برند بروفاداری مشتریان بادرنظر گرفتن نقش واسطه ای رضایت، تعهدعاطفی وتعهدمستمر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ارزش ویژه برند بروفاداری مشتریان بادرنظر گرفتن نقش واسطه ای رضایت، تعهدعاطفی وتعهدمستمر دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ارزش ویژه برند بروفاداری مشتریان بادرنظر گرفتن نقش واسطه ای رضایت، تعهدعاطفی وتعهدمستمر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ارزش ویژه برند بروفاداری مشتریان بادرنظر گرفتن نقش واسطه ای رضایت، تعهدعاطفی وتعهدمستمر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ارزش ویژه برند بروفاداری مشتریان بادرنظر گرفتن نقش واسطه ای رضایت، تعهدعاطفی وتعهدمستمر :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

بدست آوردن مشتری جدید برای سازمان ها بسیارپرهزینه ترازبرقراری یک رابطه گسترده و عمیق با مشتریان فعلی است بدین لحاظ موضوع وفاداری مشتری به برند و شناسایی عوامل موثربرآن ازاهمیت ویژه ای برخوردار بوده و دراین راستا یکی ازعوامل ایجاد و افزایش تعهد و وفاداری مشتری ارزش ویژه برند است برند یکی ازباارزشترین دارایی های هرشرکت می باشد برندهایی که ارزش افزوده ای را برای مشتریان به ارمغان می اورند میتوانند به جایگاه خاصی درذهن مصرف کننده دست یابند پژوهش حاضربه بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری می پردازد متغیرهای رضایت ازبرند تعهدعاطفی و تعهدمستمر نیز به عنوان متغیرهای واسطه ای پژوهش د رنظر گرفته شده اند جامعه اماری پژوهش کلیه مشتریان یکی ازرستورانهای زنجیره ای شهراصفهان هستند اطلاعات لازم توسط پرسشنامه توزیع شده بین مشتریان گرداوری شده و برای ت عیین روابط بین متغیرها ازتکنیک مدلیابی معادلات ساختاری بهره گرفته شده است همچنین تجزیه و تحلیل داده های بدست آمده با استفاده ازنرم افزارهای SPSS18,LISREL8.8 صورت گرفته است یافته های پژوهش نشان میدهد که ارزش ویژه برند بررضایت مشتریان ازبرند تاثیر گذار است بارعاملی استانداردتاثیر ارزش ویژه برند بررضایت مشتریان ۰/۸۸ بدست آمده که مقدارقابل توجهی است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.