برندسازی درحوزه طلاسازی سنتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
برندسازی درحوزه طلاسازی سنتی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد برندسازی درحوزه طلاسازی سنتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برندسازی درحوزه طلاسازی سنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن برندسازی درحوزه طلاسازی سنتی :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
برندوبرندسازی دربرنامه های توسعه ملی ازجایگاه های مهمی برخوردار است و برندسازی ملی یک دیپلماسی عمومی محسوب میشود چرا که قلمرو یک برند ملی دربرگیرنده بخشهای مختلفی است ازجمله جذب گردشگر سرمایه گذارخارجی کارافرینان و مصرف کنندگان خارجی خدمات و محصولات یک کشور ازسوی دیگربرندسازی ملی میتواند تصورات و ذهنیات غلط که نسبت به یک کشور وجود دارد را تغییر داده و منجر به جایگاه یابی دوباره آن شود برندسازی بیشتر جنبه هویتی دارد و هویت برند همان جوهره برند است لذا فرهنگ و میراث معنوی ازابعاد مختلفی میتواند ازمهمترین عناصرتشکیل دهنده هویت برند باشد طلاسازی سنتی یکی اززمینه های دارای اندوخته های هنری فرهنگی و فنی بسیارغنی است که پتانسیلهای بسیاری برای تبدیل به برند شدن دارد چرا که درآن هویت علمی تکنیکی هنری عرفانی و فرهنگی نهفته و میتواند ارزش ویژه برند ملی را فراهم آورد با این پیش فرض پژوهش موردی – کاربردی حاضر میناکاری صابئین را که یکی ازشیوه های طلاسازی سنتی و خاص ایرانی است با ادله متقن جهت تبدیل به برندی ملی معرفی مینماید
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.