بررسی عوامل موثروتعیین کننده درشکلگیری یک برند قدرتمند از منظر فقه شیعه با نام برند مبارک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثروتعیین کننده درشکلگیری یک برند قدرتمند از منظر فقه شیعه با نام برند مبارک دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثروتعیین کننده درشکلگیری یک برند قدرتمند از منظر فقه شیعه با نام برند مبارک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثروتعیین کننده درشکلگیری یک برند قدرتمند از منظر فقه شیعه با نام برند مبارک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثروتعیین کننده درشکلگیری یک برند قدرتمند از منظر فقه شیعه با نام برند مبارک :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

امروزه داشتن یک برند ارزشمند یکی ازمهمترین سرمایه های سازمان هابه شمار میرود به گونه ای که بخش اعظم ارزش شرکت های بزرگ و معتبردنیا مربوط به ارزش برندقدرتمندی است که درطی سالهای متمادی توانسته اند درقلوم واذهان مصرف کنندگان و مشتریان نهادینه سازند درمیان برندهایی که تابه حال دردنیا شکل گرفته است بخشی مربوط به یک نوع مسئولیت اجتماعی درقبال مشتریان حفظ سلامتی آنها دین و مذهب مصرف کنندگان نسلهای اینده و … بوده است که با استقبال زیادی ازجانب مشتریان روبرو شده است برندهایی مانند برند حلال برند ارگانیک و برند سبز که هرکدام مسئولیتی را درقبال مشتریان درزمینه های مذکور قبول کرده اند مثلا برند حلال مسئولیت تولید موادغذایی حلال برای مسلمانان دنیا را پذیرفته است و یا برند سبز مسئولیت حفظ محیطزیست و اسیب نرساندن به آن درپروسه تولید و همچنین رعایت حقوق نسلهای اینده که بایستی درهمین محیط زیست زندگی کنند را پذیرفته است و برند ارگانیک محصول را ازهرگونه مواد شیمیایی مضر برای سلامتی مشتریان مبرا می کند انچه دراین نوشتار سعی درتبیین آن است معرفی یک برند جدید درکنار برندهای مذکور تحت عنوان برند مبارک می باشد ارزشمحوری این برند مبتنی برعدم ظلم به منابع تولید و ذینفعان سازمان درفرایند تولید یک محصول می باشد داده های این تحقیق بااستفاده ازروش مطالعات کتابخانه ای جمع اوری شده و به روش توصیفی – تحلیلی ابعادنظری این مفهوم ارایه شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.