بررسی تاثیر پیشبرد قیمتی برارزش ویژه برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر پیشبرد قیمتی برارزش ویژه برند دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر پیشبرد قیمتی برارزش ویژه برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر پیشبرد قیمتی برارزش ویژه برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر پیشبرد قیمتی برارزش ویژه برند :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

طبق تعریف تعریف انجمن بازاریابی امریکا AMA مفهوم برند یا نام تجاری یک نام اصطلاح علامت نشان یا طرح یا ترکیبی ازاینهاست که برای شناسایی کالاهایا خدمات فروشنده یا گروهی از فروشندگان ومتمایز کردن این کالاها یاخدمات رقبا به کار میرود برند شامل همه احساسات ویژگیها ومفاهیمی است که به یک نام گره خورده است برند برداشت افراد ازیک نام است همانطور که میدانیم برندها دارایی های نامشهود شرکت ها هستند که باعث افزوده شدن ارزش نهایی محصول نزد مشتریان شده و برای سهامداران ایجادارزش افزوده سهام می کند و باعث افزایش درامد شرکت میشودیکی ازمهمترین عوامل موثربرارزش ویژه برند قیمت محصولات می باشد چون شرکت ام تی ان ایرانسل بدلیل حضور دربازار رقابت انحصاری درایران درمناسبت های مختلف ازپیشبردهای قیمتی مختلفی استفاده می کند پس باید تاثیر این پیشبردها جهت مدیریت بهترآن بررسی شود جامعه اماری این پژوهش کاربران عادی خدمات تلفن همراه ایرانسل درشهر تهران هستند و شیوه گرداوری داده ها تصادفی ساده و روش جمع اوری داده ها نیزپرسشنامه می باشد پس ازتحلیل داده ها نتیجه گیری های لازم انجام شده و افقهای جدید پژوهش دراین حوزه ارایه میگردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.