بهینه سازی فیدبک خطی حالت برای سیستم تعلیق الکترومغناطیسی با استفاده از الگوریتم MPSO


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهینه سازی فیدبک خطی حالت برای سیستم تعلیق الکترومغناطیسی با استفاده از الگوریتم MPSO دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهینه سازی فیدبک خطی حالت برای سیستم تعلیق الکترومغناطیسی با استفاده از الگوریتم MPSO  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهینه سازی فیدبک خطی حالت برای سیستم تعلیق الکترومغناطیسی با استفاده از الگوریتم MPSO،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهینه سازی فیدبک خطی حالت برای سیستم تعلیق الکترومغناطیسی با استفاده از الگوریتم MPSO :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

یکی از روش های مورد استفاده در قطارهای معلق مغناطیسی، سیستم تعلیق الکترومغناطیسی است که در حوزه حمل و نقل مورد توجه قرار گرفته است. معلق بودن وسیله نقلیه به دلیل ایجاد دو میدان مغناطیسی در فاصله نزدیک به هم و در نتیجه دافعه یا جاذبه بین آنها است. این سیستم دارای رفتاری ناپایدار و غیرخطی است. ابتدا مدل ریاضی سیستم تعلیق الکترومغناطیسی، خطی سازی شده و جهت پایدار کردن رفتار سیستم از روش فیدبک حالت استفاده شده است. جهت ایجاد رفتاری بهتر در سیستمم تعلیق از روش هوشمندMPSO برای محاسبه ضرایب بهینه فیدبک حالت سیستم استفاده شده است و با ضرایب کنترلی بدست آمده از روش ریکاتی مقایسه شده است. شبیهسازیهای انجام شده در محیط نرم افزار MATLAB نشان می دهد که استفاده از روش الگوریتم MPSO نسبت به حالتی که ضرایب فیدبک حالت با روش ریکاتی به دست آمدهاند بهتر بوده و سیستم به ازای تغییر مرجع فاصله هوایی و اعمال نیروی خارجی رفتار مناسبتری دارد و نوسانات شدیدی که موجب عدم رضایت مسافرین به خاطر تکانهای شدید در قسمت معلق میشود، حذف شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.